zaterdag 25 oktober 2014

Studying

Hoihoi,

Vandaag heb ik even een bijklets artikel voor jullie en wil ik ook even vertellen waarom het de laatste tijd zo rustig is op mijn blog.
Ik zeg trouwens wel vandaag maar zoals jullie kunnen zien is het inmiddels alweer avond.

Ik wilde even vertellen waarom het de laatste tijd zo rustig is op mijn blog, nou ik zit nu midden in mijn toetsweek, ik ben afgelopen vrijdag begonnen en heb nog van maandag t/m vrijdag te gaan...
ik zit dus eigenlijk de hele dag tussen de studie boeken en heb dan geen tijd om een artikel te schrijven. Wel komt er woensdag een video online, want die heb ik al een tijdje geleden gefilmd en na de toetsweek zal ik gewoon weer op 2 dagen in de week een artikel plaatsen.

Ik ga weer verder met hard leren, so wish me luck!

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten