zaterdag 29 november 2014

Music of the moment 2

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer eens een music of the moment voor jullie, hierbij laat ik een aantal liedjes zien/horen die ik de laatste tijd veel luister. Hierbij zeg ik wel dat het misschien niet de nieuwste liedjes zijn maar dat maakt mij nooit zoveel uit zolang ik ze maar leuk vind.


Lea Michele- On my way
Dit is een heerlijk liedje om lekker mee te zingen :)




Jessie J, Ariana Grande en Nicki Minaj- Bang Bang
Dit is ook een geweldig goed nummer!


Cher Loyd- Sirens
Dit is echt een mooi nummer, en de clib vind ik ook echt super mooi en sprekend



Taylor Swift- Shake it off
Ik vond dit nummer in het begin eerlijk gezegd niet zo leuk maar toen ging ik het 2 weken later weer een keertje luisteren en toen vond ik het echt een super leuk liedje, ik zing het dan ook heel graag mee.

Demi Lovato ft. Cher Loyd- Really don't care
1 woord: Fantastish!


Dit waren ze weer allemaal voor deze keer,
Welke liedjes zijn jullie favoriet op dit moment?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten