dinsdag 18 november 2014

Review: essence glossy lipbalm

Hoihoi,


Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Ik ga het vandaag hebben over 2 producten die ik alweer een tijdje terug voor mijn verjaardag heb gekregen, ik had toen beloofd in  mijn birthdaypresents video dat ik deze producten zou reviewen, dus bij deze:

Ik ga het vandaag hebben over de essence glossy limbalm, ik heb er 2 namelijk de roze in de geur cherry brownie en de witte in de geur mint drop. ik vroeg me eigenlijk als eerste af hoe ze op deze namen kwamen haha.



Op de foto hieronder heb ik ze beide even op mijn hand gesmeerd. zoals je kunt zien zitten er in de witte lekker veel glitters want ik wel een leuk effect vond. bij de roze viel de kleur me een beetje tegen in de tube lijkt de kleur veel knallender maar hier vond ik hem best wel tegenvallen.




Ik begon met het testen van de witte. Je ziet niet echt een kleur, maar je ziet wel een mooie glans en wat glitters wat ik erg leuk vind. Ik vind ook de geur mint drop erg lekker ik ben namelijk nogal fan van drop en mint op mijn lippen vind ik altijd lekker.


Dan heb ik de roze op gedaan en die viel me tegen, ik had al eerder gezien dat de kleur tegenviel maar ik vond het op mijn lippen nog meer tegenvallen. Nu vond ik ik de geur cherry brownie wel echt goddelijk!



Al met al vond ik de witte het best maar dat komt misschien door de tegenvallende kleur van die roze. ik vond beide geuren erg lekker ruiken. De lipbalsem zelf vond ik overigens wel gewoon goed ik vond het fijn op mijn lippen en dat is denk ik toch het belangrijkste.

Hebben jullie een soort van de essence glossy lip balms? zo ja, welke?


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten