woensdag 24 december 2014

Christmas Tag

Hoihoi,

Vanavond is het kerst avond en dan begint de kerst toch eigenlijk wel, voor mij nog niet echt maar daardoor is het niet minder leuk! Omdat vanavond dus kerst "echt" begint heb ik vandaag de Christmas Tag voor jullie:

Wat is je favoriete kerstliedje?
Hmm die is lastig want natuurlijk luister ik wel kerstliedjes maar ik vind ze allemaal even leuk, maar dit jaar bij The Voice Of Holland deden de halve finalisten een kerstliedje namelijk: Why couldn't it be christmas everyday. En dus ben ik de originele versie van het liedje nog al vaak gaan luisteren, dus ik denk dat dat mijn lievelings kerstliedje is.

Wat is je favoriete kerstfilm?
Home Alone! lekker origineel ik weet het, maar kom op iedereen houd van die films toch? ik moet altijd zo erg lachen tijdens die films :) maar love actually en elf  vind ik ook erg leuk.




Wat staat er boven aan jou kerstverlanglijstje?
Ik heb eigenlijk nooit echt een verlanglijstje, het was dit jaar dan ook erg lastig om wat te verzinnen wat mijn opa's en oma mij konden geven, maar van sieraden en make-up'jes wordt ik ook altijd wel blij. Ik was dit jaar nog wel opzoek geweest naar een gouden horloge wat ik kon vragen maar ik ben nogal kieskeurig geloof ik dus dat is niet echt gelukt.

Wat is je favoriete make-up look?
Rode lippenstift! die mag toch eigenlijk niet ontbreken bij een kerstlook :) en dan vind ik zilvere glitter oogschaduw erg leuk, of een glitter smokey eye look of iets meer naturel met bruin tinten en glitters, ik denk eigenlijk dat voor mij de glitters gewoon niet mogen ontbreken ;p

Favoriete kerstoutfit?
LBD (little black dress) ik heb er eigenlijk ieder jaar eentje aan en dan met me hakjes eronder en soms fleur ik het op met een groen jasje of met wat grote kettingen, maar ik denk dat ik dat dit jaar niet doe want ik heb namelijk een jurkje met een open rug en een open gat bij m'n nek/hals :)

Liever buiten in de sneeuw of binnen met warme chocolade melk?
Nou ik vind sneeuw buiten heel mooi, maar dat is nogal koud dus ik denk dat ik dan toch ga voor binnen met de warme chocolade melk en misschien kan ik dan vanuit binnen van de mooie sneeuw genieten?


Hoe ziet jou ideale kerst eruit?
Wit! Ik heb nog altijd de droom om tijdens kerst een mooie laag sneeuw te hebben zodat het een witte kerst is, maar verder natuurlijk gezelligheid met familie, lekker eten :)


Wat ga je doen met kerst?
1e kerstdag ga ik naar mijn opa en oma  normaal gesproken zijn mijn nichtje en neefje daar ook maar dit jaar even niet, maar goed dan ga ik dus naar mijn opa en oma (vaders kant) om daar lekker te dineren en lekker gezellig te doen, En 2e kerstdag komen mijn opa en oom en zijn vriendin (moeders kant)  naar ons toe om  te gourmetten :)

Wat voor kleur ballen hangen er in jou boom?
Bij mij beneden in de boom hangen altijd allerlei kleuren en in mijn eigen boompje hangen paarse en zilvere maar hierover heb ik al een artikel geschreven en ook de boom die ik beneden staat heb ik genoemd hier

Favoriete kerstsnack?
Heb ik niet echt maar van die
kerstkransjes vind ik wel erg lekker! :)








Wat gaan jullie dit jaar doen met kerst?

XXX

3 opmerkingen: