zondag 28 december 2014

The winter wonderland tag

Hoihoi,

Vandaag heb ik een tag voor jullie, namelijk de winter wonderland tag, ik ben gevraagd door Floor om deze tag in te vullen en dat doe ik dan ook met alle plezier :)

Wat zijn je favoriete beauty producten in de winter?
De crèmetjes die goed zijn voor je huid, want door die kou gaat mijn huid echt kapot dat het dus noodzakelijk is voor mij om er crèmetjes op te smeren, ik gebruik dan vooral dag- en nachtcrème want dat is gewoon lekker makkelijk.

Wat is het eerste woord dat in je opkomt als je denkt aan winterwonderland?
Sneeuw, glimmende ijspegels beetje de cliché dingetjes haha.
(Sophie, Floor en ik, wat een lelijke foto btw en wat is dat lang geleden)
Ben je wel eens naar een kerstmarkt of winter fair geweest?
ja ik ben in de derde klas met met alle derde klassers naar de kerstmarkt in Keulen geweest, wat ik overigens super leuk vond en het was super gezellig :), je  hebt hier in mijn woonplaats ook nog wel eens zo'n kerst braderie maar die vind ik nooit zo leuk.

Decoreer jij je huis/kamer in de wintermaanden?
Ja ik ik heb op mijn eigen kamer van alles staan zoals een mini kerstboom en wat lichtjes maar meer daarover kun je hier lezen.

Wat is jouw favoriete drankje tijdens de wintermaanden?
Thee, warme chocolade melk en cup a soup :) eigenlijk allemaal warme drankjes want in de winter is het natuurlijk koud dus dan vind ik het heerlijk om lekker op te warmen met een warm drankje.

Wat is jouw favoriete kledingstuk in de winter?
Sjaal en truien, dat zijn echt mijn vrienden deze maanden want ze houden me lekker warm.

Wat doe je het liefst tijdens de wintermaanden?
Binnen zitten, tv kijken spelletjes spelen (gezellig een bord spelletje met je familie ;p), gewoon dingen om lekker warm te blijven en het gezellig te hebben.

Wat is jouw favoriete wintermaaltijd of snack?
Ik denk Tulband (voor de mensen die niet weten wat het is, in mijn beleving is het gewoon een ronde cake met een gat in het midden), want die maakt mijn oma altijd rond de kerst dus dat is ook eigenlijk het enige moment dat ik het eet.

Heb je wel eens een sneeuwpop gemaakt?
Ja natuurlijk, wie niet? Het is alleen al een hele lange tijd terug wat ik eigenlijk best jammer vind want ook al ben ik 16 ik vind dat ik dan nog best een sneeuwpop kan maken met vriendinnen maar dat gaat hier niet echt want het is hier veel te warm dus de sneeuw blijft toch niet liggen, gister heeft het voor het eerst gesneeuwd hier en het was natte sneeuw dus dat bleef niet liggen, maar ik heb nog steeds hoop dat er in Januari lekker veel sneeuw komt zodat ik een sneeuwpop kan maken.

Ben je een koukleum of kan je goed tegen de kou?
Sowieso een koukleum, ik heb het altijd koud behalve als ik hockey.

Wat heb je altijd al rond de wintermaanden willen doen?
Hmm een super groot sneeuwballen gevecht houden met de buurt of met vrienden zoals je in van die films ziet, dat lijkt me echt gaaf, of op reis naar een mooie stad met veel lichtjes.
Doen jullie aan kerstcadeautjes?
Ja meestal wel maar soms komt het financieel niet uit of zoals vorig jaar hadden mijn ouders mij en mijn broertje al een deel van het geld voor een nieuwe tv gegeven dus dan was de afspraak dat we van hun niets kregen met kerst, maar van mijn opa en oma en opa altijd eigenlijk.

Welke muziek geeft jouw het ultieme wintergevoel?
Kerstliedjes, of liedjes waar het woord sneeuw in voor komt haha.


Hierbij vraag ik Yvet en Marjoleinee om deze tag ook te doen en kan niet wachten om jullie antwoorden te lezen :)

XXX

1 opmerking: