woensdag 31 december 2014

Goodbye 2014

Hoihoi,

2014 is bij voorbij en dan begint 2015, ik heb zin in een nieuw jaar, niet dat dit jaar zo vervelend was, ja tuurlijk waren er tegen slagen dit jaar ik bedoel ik bleef zitten, kreeg er een niet zo hele leuke klas voor terug, m'n relatie ging uit en ik ging niet op vakantie.. maar er waren zeker ook heel veel leuke dingen, en daar wil ik het vandaag over hebben, over de leuke dingen van 2014. Ik wil een paar van mijn mooiste/leukste herinneringen delen met jullie en mijn populairste blogberichten , laten we snel beginnen!

Ik begin met een aantal mooie/leuke herinneringen, ik heb er natuurlijk veel ik bedoel het waren 365 dagen, maar ik heb er 3 uitgekozen:

Als allereerste ging ik in April naar Londen met school, dat was natuurlijk super leuk en toen mocht ik ook nog met mijn goede vriendinnen: Floor, Kaylee en Sophie in een gastgezin, wat natuurlijk super gezellig was. We hebben veel dingen gezien zoals de Tower bridge, Camden Town, BBC Studios, Tate modern, big ben, London Eye en nog meer, hier een aantal leuke foto's van deze reis:









Als tweede ben ik wederom met school ergens heen geweest, het was Amsterdam en nu is dat misschien niet zo speciaal, maar we hadden ckv-dag en dus gingen we allemaal dingen doen, eerst kregen we een rondleiding in het beroemde theater Tuschinski, daarna in de middag kregen we een workshop en mochten we zelf "toneelstukjes" opvoeren en in de avond hadden we een cabaret show van Roue Verveer, ik vond sommige delen wel grappig maar sommige andere delen ook totaal niet. Maar we hadden met zn allen een super super leuke dag en we hebben het heel erg gezellig gehad
(hier heb ik geen foto's van)

Als derde kwam mijn familie uit Australiƫ deze zomer hier, en het was echt super gezellig al moet ik we toegeven dat toen ze bij ons in huis zaten je aan kleine dingetjes gaat irriteren van elkaar maar al met al was het super gezellig, ik zal even uitleggen hoe het zit, mijn moeder heeft 2 broers, eentje woont hier en de andere in Australiƫ want hij heeft zijn vriendin die daar vandaan komt en ze hebben 2 kinderen (mijn neefjes) en ze hebben besloten om daar te wonen, nu is het zo dat mijn opa heeft besloten dat hij alle kleinkinderen naar het andere land wil halen, dus ik en mijn broertje zijn naar Australiƫ geweest en mijn oudste neefje was al hier geweest en nu was het dus de beurt aan mijn jongste neefje, maar mijn oom die dan ook mee zou komen met mijn neefje, vond 3 weken (want zo lang zouden we dan gaan met opa en hun hier) te kort dus hij heeft er 9 weken van gemaakt en heeft de rest van zijn gezin ook meegenomen die trouwens ging rond reizen in Polen wat ze volgens mij super leuk vonden. Ik vind het wel jammer dat ik hun 2 wat minder gezien heb maar ik vond het wel heel erg gezellig allemaal zeker omdat ik ze eigenlijk nooit zie. (ik heb hier wel foto's van maar om privacy redenen publiceer ik die niet)


Dan mijn 3 meest bekeken artikelen:



1. Liebster Award: hierin vertel ik dat ik genomineerd ben voor deze award en beantwoord ik de vragen die erbij horen





2. November favorieten: dit is een video waarin ik mijn favoriete van November, ik heel erg blij dat sommige video's zo goed worden bekeken, misschien niet op youtube maar wel hier op mijn blog en dat vind ik leuk om te zien.

3. Teenager Post #1: hierin laat ik mijn favoriete teenagerposts zien van dat moment, ik vind ze altijd heel erg grappig en blijkbaar meerdere :)




Al met al was het een mooi jaar, ik hoop dat 2015 nog veel meer mooie dingen met zich meebrengt en ik hoop weer nieuwe en mooie herinneringen op te bouwen.

Ik wens iedereen een super mooi en liefdevol 2015!!

Dikke Kus!!!XXX

1 opmerking: