woensdag 7 januari 2015

Toetsweek stress

Hoihoi,

Als allereerst een gelukkig nieuwjaar!! (beetje laat)
Ik heb alweer een tijdje geen artikel meer geplaatst en dat is om de simpele reden dat ik er gewoon geen tijd voor heb. Er is natuurlijk kerst vakantie geweest waarvan ik super erg genoten heb, lekker kerst gevierd en een goede jaarwisseling gehad :)
Hoe zijn jullie feestdagen geweest?


Maar ik kon niet alleen maar genieten deze vakantie want er moest ook geleerd worden aangezien mijn school zo bijzonder aardig is om een toetsweek gelijk na de vakantie te doen. Aan de ene kant is dat natuurlijk een voordeel want dan heb je alle tijd om te leren maar aan de andere kant wil je ook gewoon lekker vakantie kunnen vieren, leuke dingen kunnen doen en lekker bijkomen van de vorige periode, maar nee.....
Ik heb daarom in de vakantie veel moeten leren en had toen al geen tijd om te schrijven. En vandaag was het dan zo ver, mijn toetsweek begon en als eerste op het programma: Ak :(
Dit was een hoofdstuk waar ik gewoon niet zo veel mee had en dat vond ik jammer want de vorige periode was echt heel goed gegaan en deze periode was tot nu toe ook wel redelijk gegaan, en inderdaad zoals ik al dacht was het een toets die ik persoonlijk best wel moeilijk vond.
Verder heb ik nog toetsen van Nederlands, geschiedenis en wiskunde deze week en dan mag ik even rusten in het weekend en dan heb ik volgende week nog Engels, maatschappijleer, m&o en economie. En dan is het woensdag en dan is m'n toetsweek eindelijk voorbij! :)
Ik hoop dat ik van het weekend nog een normaal artikel kan maken maar anders is het gewoon weer vanaf na mijn toetsweek.
Ik ga weer verder met hard studeren en duimen voor goede cijfers en ik hoop dat jullie met mij mee duimen, en voor iedereen die ook in de toetsweek zit op dit moment heel veel succes nog!x


XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten