zondag 18 januari 2015

Music of the moment 3

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer eens een music of the moment voor jullie, hierbij laat ik een aantal liedjes zien/horen die ik de laatste tijd veel luister. Hierbij zeg ik wel dat het misschien niet de nieuwste liedjes zijn maar dat maakt mij nooit zoveel uit zolang ik ze maar leuk vind.

Becky G- Shower
Dit vind ik echt zo'n leuk nummer, ik zing het dan ook maar al te graag mee en het lijkt wel alsof dit liedje, zelfs na 10x achter elkaar luisteren, mij niet begint te vervelen.




Taylor Swift- Blank space
Wederom een liedje van taylor swift, nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al veel mensen over dit liedje had gehoord en die waren erg enthousiast, maar ik was er nog niet aan begonnen het te luisteren, maar laatst dacht ik 'laat ik er toch eens naar luisteren' en wat bleek, ik vond het een super leuk nummer.

O'G3ENE- Magic
O'G3ENE is een meiden groep en voiche of holland 2014, ik vind deze meiden echt geweldig, ze kunnen zo goed zingen echt niet normaal, ik luister dan ook veel van hun liedjes, maar de meest mooie vind ik magic, ik luister het dan ook zo vaak dat ik inmiddels alles mee kan zingen

Collabro- Stars
Dit is een groep jongens die auditie hebben gedaan bij Britain's got talent en uiteindelijk wonnen zij.
Dit is hun auditie en zingen ze een liedje van les misérables, en ze zijn zoooooooooooooooo goed echt niet normaal elke keer als ik hen hoor zingen krijg ik kippenvel niet normaal, het is ook gewoon een super mooi nummer.


Ed Sheeran- Thinking out loud
Dit is echt een heel mooi nummer en meer ga ik er niet eens over zeggen want als je het hoort, spreekt het voorzich.

Dit waren de liedjes weer voor dit keer,
welke liedjes luister jij op dit moment?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten