zondag 1 maart 2015

Film: Gooische vrouwen 2

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer eens een filmartikel voor jullie, ik ging net kijken tussen m'n blogposts en het is echt al super lang geleden dat ik zo'n artikel gedaan heb.
Vandaag wil ik het met jullie hebben over de film Gooische vrouwen 2, Vrijdagavond ben ik naar de bioscoop geweest met mijn oma en moeder om naar deze film te kijken.



Cheryl, Anouk en Roelien kijken uit naar de terugkomst van Claire uit Burkina Faso. Als ze terug is blijkt dat ze nogal is veranderd.  Ze is vegetariĆ«r geworden en is verliefd op Komo uit Burkina Faso. 
Cheryl heeft genoeg van het vreemd gaan van Martin, dit keer met de jonge Daphne, en maakt het uit.  Anouk is nog steeds dol op mannen en eten.  Roelien trouwt met Evert. Op het moment dat ze het jawoord moet geven gaat ze eerst even weg om de hond water te geven. Uiteindelijk belandde de 4 vriendinnen in Oostenrijk.  Het eerste en laatste deel van de film spelen enkele decennia in de toekomst, als ze oud zijn. 
Ik kan natuurlijk nog wel meer vertellen maar dat is niet zo leuk voor degene die de film nog niet gezien hebben. Ik vond het iniedergeval een hele leuke film en heb met genot gekeken.
Voor de liefhebbers heb ik hier ook nog de trailer van de film:

Heb jij wel eens iets van gooische vrouwen gezien? de serie of 1 van de 2 films?

XXX

1 opmerking: