woensdag 25 februari 2015

Music of the moment 4

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een music of the moment voor jullie, hierin laat ik een aantal liedjes horen die ik op het moment veel luister.


Bebe Rexha- Gone
Ik vind dit gewoon zo'n mooi nummer. Ik heb haar pas een paar weken geleden ontdekt maar ik vind sommige liedjes echt zo leuk dat ik ze de hele dag door luister.




Bebe Rexha- Bad bitches don't cry
Weer 1 van mijn pas ontdekte verslaving, deze heb ik het kortst geleden ontdekt en ook deze vind ik fantastisch om naar te luisteren.




Bebe Rexha- Cry wolf
Oke, nu mag je zeggen dat ik fan ben, ook dit liedje vind ik heerlijk om naar luisteren, ik krijg er gewoon geen genoeg van, echt een heel leuk liedje!



Selena Gomez- The heart wants what it wants
Dit vind ik zo'n mooi liedje, eerst vond ik hem niet zo bijzonder maar uiteindelijk vind ik hem toch wel heel erg mooi.



Hilary Duff- All about you
Hier zit een verhaal achter, ik was een film aan het kijken en als die dan afgelopen is krijg je de aftiteling met een muziekje erbij, bij deze aftiteling hoorde ik een muziekje dat ik erg leuk vond, dus ik mijn app erbij pakken die dan van die nummers kan herkennen, en elke keer deed ie het niet en uiteindelijk deed ie het en kwam ik op dit nummer terecht en toen ging ik het luisteren en het was dus niet het goede nummer, maar ondanks dat vond ik dit wel een super leuk nummer. 





Dit waren de liedjes alweer voor deze keer.
Welke muziek luister jij op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten