zaterdag 7 februari 2015

Review: Catrice All You Need Is Pink

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, ik zag namelijk dat de laatste alweer een tijdje geleden was en ik had toevallig laatst een nieuw nagellakje gekocht die ik graag wilde reviewen. Trouwens, ik had in mijn vorige video gezegd dat ik vandaag een shoplog online zou zetten, maar die shoplog komt niet meer, het is er elke keer niet van gekomen en ik vind het nu alweer te lang geleden eigenlijk. Maar vandaag dus wel een review.


Vandaag review ik een nagellakje van Catrice namelijk, 83 all you need is pink.
Het is een heel mooi roze lakje met veel glans of een beetje glitter hoe je het ook wilt zien.
Op de dop is een stickertje geplakt met de tekst NEW BRUSH zoals jullie kunnen zien, dus ik was natuurlijk benieuwd naar het kwastje.

Eerlijk gezegd zag ik niet zoveel anders aan het kwastje, maar toen ik de nagellak ging aanbrengen merkte ik wel dat het kwastje wat ronder is zeg maar haha. Ik vond het erg fijn maar ik vond de vorige kwastjes ook gewoon fijn haha

              *sorry voor de kwaliteit van de foto's, het licht in mijn kamer was echt verschrikkelijk!

Hier boven zie je het resultaat van 1 laagje nagellak. Ik was echt super verrast, kijk hoe goed dit ene laagje dekt en eigenlijk heb je dan ook geen 2e laagje meer nodig maar ik ga natuurlijk altijd voor de optimale kleur dus ik besloot 2 laagjes aan te brengen.
Hier boven zie je het resultaat van 2 laagjes, en eigenlijk was dat tweede laagje niet echt nodig, natuurlijk is de kleur dan wat optimaler maar met 1 laagje was het ook prima.

Al met al was het dus een super goed nagellakje waarbij je met 1 laagje eigenlijk al genoeg hebt wat natuurlijk fijn is als je niet zoveel tijd hebt. Ik ben blij dat het een geslaagd nagellakje is want niemand houd van een slechte aankoop, maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet anders had verwacht van dit merk, dit merk bevalt mij altijd goed en heeft me nog nooit teleurgesteld, ik denk dat ik zelfs wel kan zeggen dat dit mijn favoriete beauty merk is ;)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Gebruik jij make-up van Catrice?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten