zaterdag 21 februari 2015

TMI Tag

Hoihoi,
Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie, en deze keer is het de TMI (Too Much Information) tag. Het zijn 50 vragen om mij wat beter te leren kennen, en aangezien het best wel wat vragen zijn gaan we maar snel beginnen!

1. Wat draag je nu?
Ik draag nu een jogingbroek en een trui want het is ochtend en heb me nog niet fatsoenlijk aangekleed haha.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja natuurlijk.

3. Ooit een vervelende "break up" gehad?

Nee, de enige "break-up" die ik heb gehad ging best oke denk ik haha.

4. Hoe lang ben je?

Ik ben 1.69m, niet zo groot dus.

5. Hoeveel weeg je?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, mijn weegschaal is al jaren kapot.



6. Heb je een tattoo?
Nee, maar ik wil er misschien wel ooit een.

7. Heb je een piercing?
Tellen oorbellen als piercing? zo ja dan heb ik dat en zo nee dan heb ik geen piercing.

8. OTP?

Wat is dat??

9. Favoriete serie?

Castle, Revolution, Terra Nova, Moordvrouw.
10. Favoriete band?
Ik denk dat ik dan toch voor one direction moet gaan want hun zijn de enige band van wie ik liedjes luister, verder luister ik eigenlijk alleen liedjes van solo artiesten.

11. Iets dat je mist?

Het kind zijn, gewoon het feit dat je uit school kwam en lekker buiten kon gaan spelen of met je barbie's ofzo, nu als ik uit school kom heb ik of huiswerk of een toets die ik moet leren of ik ben zo moe dat ik wil slapen haha.

12. Favoriete liedje?

Op dit moment denk ik Gone van Bebe Rexha.

13. Hoe oud ben je?

Ik ben 16 jaar.

14. Wat is je sterrenbeeld?

Leeuw.

15. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner?
Humor, dat vind ik echt heel erg belangrijk.

16. Favoriete Quote?

Op dit moment is dat: Don't give up on things that make you smile.

17. Favoriete acteur?
Billy Burke en Robert Pattinson

18. Favoriete kleur?

Ik denk roze, dat knal blauw en bordeaux rood.

19. Harde of zachte muziek?

Dat ligt aan mn humeur, als ik super vrolijk ben heb ik echt harde muziek nodig en als ik me niet zo goed voel vind ik zachte muziek beter.

20. Waar ga je heen als je je verdrietig voelt?

M'n bed.

21. Hoe lang sta je meestal onder de douch?

Ik denk meestal iets van  20 minuten.

22. Hoeveel tijd heb je nodig om je klaar te maken in de ochtend?

Ik denk in totaal ongeveer een halfuur.

23. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee

24. Turn on?

Als ze met hun hoofd bewegen om hun haar te doen.

25. Turn off?

Als ze stoer gaan doen voor hun vrienden.

26. De reden dat ik begonnen ben met YouTube/bloggen?

Verveling haha

27. Angsten?

spinnen, clowns, slangen, hoogte, falen, moet ik nog verder gaan?

28. Het laatste waarom jij moest huilen?
Ik denk dat het bij de film "Last song" was, toen die vader dood ging en dat jongetje neemt afscheid van hem mn hart brak echt..

29. Laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Ik denk dat het naar een vriendin was haha ;p

30. Wat is de betekenis achter je YouTube/blog naam?
Dat je altijd moet lachen en dat je je geluk in de kleine dingen kunt zoeken.

31. Wat is de titel van het laatste boek dat je las?

The fault in our stars.

32. Wat is de titel van het boek dat je nu leest?

Ik lees nu geen boek.

33. Wat was het laatste tv programma dat je keek?
Moordvrouw.

34. Laatste persoon tegen wie je praatte?

M'n moeder, tijdens het eten van m'n ontbijt haha.

35. Wat is de relatie tussen jou en de persoon die je het laatst een bericht stuurde?

M'n crush :)

36. Favoriete eten?
Rijst met hawaii saus.

37. Een plaats die je heel graag zou willen bezoeken?

New York

38. Laatste plaats waar je was?

Amersfoort, om te hockeyen.

39. Heb je een crush?

Ja.

40. Laatste keer dat je iemand zoende?

Langer dan een halfjaar terug.

41. Laatste keer dat je je beledigd voelde?
Jeetje ehmm, ik denk donderdag, want ik heb 2 jongens in mijn klas die het leuk vinden om mij te beledigen, niet dat ik me er veel van aantrek.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Kersensmaak.

43. Welke instrumenten speel je?

Geen, ik zou wel heel graag piano kunnen spelen.

44. Favoriete sieraad?

Ik denk m'n horloge die ik eigenlijk altijd om heb.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Hockey, gisteravond nog.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Gone van Bebe Rexha haha.

47. Favoriete openingszin?

Heb ik niet.

48. Heb je ooit wel eens een openingszin gebruikt?

Nee haha want ik vind dat echt heel irritant.

49. Laatste keer dat je wat hebt afgesproken met iemand?

Een paar dagen geleden met vriendinnen.

50. Wie tag je om deze vragen te doen?

Iedereen die maar wil :)


Dit was de tag alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten