dinsdag 30 september 2014

Dames en heren in de dop

Hoihoi,

Vandaag wilde ik jullie vertellen over een serie die ik aan het kijken ben. Het is een nederlandse serie namelijk Dames en heren in de dop. Het programma komt uit 2011 en is dus al niet meer op tv maar gelukkig heb je sites als rtl gemist, of uitzzending gemist en kan je het dus gewoon terug kijken, wat ik dus ook doe!

Het gaat over:
Het doel van Dames en Heren in de Dop is om acht losgeslagen meisjes en vier losgeslagen jongens te veranderen in nette mensen. Elke week krijgen de deelnemers een opdracht, aan het eind van de week volgt een weekopdracht op plaatsen die normaal gesproken alleen voor miljonairs zijn. 
Aan het einde van iedere week wordt een persoon weggestuurd. De winnaar of winnares van het programma wint € 20.000,- euro, een baan en een auto.

Ik vind het gewoon een super leuke serie omdat die jongeren natuurlijk zo associaal zijn als ik weet niet wat, en ik vind ze wel grappig eigenlijk. Ik kijk het vooral omdat ik het grappig vind :)

Heb jij wel eens van deze serie gehoord? en wat vond je er dan van?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten