donderdag 25 september 2014

Music of the moment 1

Hoihoi,

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, namelijk music of the moment. Dat houd in dat ik een aantal liedjes laat horen of zien, hoe zeg je dat eigenlijk? die ik leuk vind en veel luister op het moment.
Normaal gesproken zou ik vandaag geen artikel doen maar gewoon Zaterdag weer, maar ik moest mijn favoriete liedjes echt even met jullie delen.

laten we snel beginnen, ik heb een selectie van 6 liedjes gemaakt:

Ariana Grande- Break Free;
Ik vind dit zo'n lekker liedje ik zing het ook altijd mee, jammer dat het niet mooi klinkt maar ach ;p

5 Seconds of Summer- Don't stop;
Ook dit is een heerlijk dans en meezing nummer


O'G3ENE- Emotion;
Zij kunnen zo goed zingen, en het nummer is zoooo mooi!

Bars and Melody- Hopeful;
Deze jongens kunnen het zo goed, en het liedje wauw, kippenvel echt zo mooi, ook de booschap die erachter zit is gewoon mooi, deze jongens hebben auditie voor birtains got talent gedaan en daarvan ken ik ze eigenlijk.
hierbij ook nog even hun auditie:

One Direction- You and I;
Dit nummer, gewoon in 1 woord: wauw!!!
Ik vind dit echt een super mooi nummer, en inmiddels ken ik de tekst een beetje ;p

Jai Weatford- diffrent worlds en dont let me go;
OMG deze jongen kan zingen, elke keer als ik zit filmpje kijk krijg ik ten eerste kippenvel overal, en gewoon meteen een big smile op me gezicht die ik er niet meer vanaf krijg, AWESOME!!!!



Wat zijn jullie favoriete liedjes van dit moment?

XXX

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Chandelier van Sia, Break Free van Ariana Grande en Shake It Off van Taylor Swift erg leuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja chandelier is ook heel leuk maar die luister ik nu wat minder ;p

      Verwijderen