zaterdag 13 september 2014

van 10 tot 1 TAG

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie, en  dit keer de van 10 tot 1 TAG:

10 dingen over mijzelf:
- Ik heb groene ogen
- Ik heb rossig haar
- Ik ben 1.68 meter
- Ik hockey nu voor het vierde jaar
- Ik heb vroeger aan wedstrijd zwemmen gedaan
- Ik ben allergisch voor muggen
- Ik heb een tik voor laarsjes (ik heb 5 paar)
- Mijn lievelingseten is rijst met hawaii saus
- Ik heb best wel een nagellak tik (inmiddels 74 potjes)
- Mijn lievelingskleur is roze maar ook blauw

9 dingen die ik leuk vind:
- Sims 3, de laatste tijd speel ik het wat minder, maar het blijft leuk
- Winkelen, ik ben een meisje toch ;p
- Bakken, ik hou er echt van om taart, cake, cupcakes of koekjes te bakken.
- Aardbeien <3
- Hockeyen
- Zingen, ook al klinkt het als een stervende gans, ik vind het wel leuk om te doen, in mijn kamer, alleen
- Op youtube naar bijvoorbeeld xfactor (andere landen) audities te kijken (jai weathford <3)
- Nieuwe make-up looks uitproberen vind ik heel spannend maar ook super leuk
- Op vakantie gaan :)

8 dingen die ik niet leuk vind:
- Muggen, ik ben ook allergisch voor die dingen
- Het schoolvak wiskunde, daar heb ik toch wel zo'n hekel aan,
- Aan het vak engels trouwens ook
- Fietsen, ik weet niet waarom maar ik hou er gewoon niet van
- Vroeg opstaan, voor iets leuk vind ik het al minder erg maar nog steeds is en blijft het verschikkelijk
- Spruitjes, ranzig...!
- Schijnheilige mensen
- Uitgaan, nu ben ik natuurlijk pas 16 dus mag ik amper meer iets tegenwoordig, maar er zijn wel dingen waar ik wel heen mag maar het is gewoon niets voor mij

7 plekken waar ik graag kom:
- Mijn kamer :)
- Spanje
- Het strand
- Amsterdam (winkelen)
- de hockeyclub
- Australië
- Almere (winkelen)

6 manieren om mijn hart te winnen:
- Een bos super mooie bloemen :)
- Humor bij een man is wel noodzakelijk
- Spontane maar romantische verrassingen
- Chocola (ik ben een vrouw oke)
- Eerlijkheid, ik vind dat gewoon heel belangrijk
- Iets doen met je passie :$

5 plaatsen waar ik nog heen wil:
- Rome
- Ijsland (weet nog niet waar)
- Madrid
- Ibiza
- Sydney

4 dingen/personen waar ik niet zonder kan:
- Mijn vader, ik ben echt een vaderskindje
- Mijn moeder
- Een goede make-up remover
- Mascara

3 lievelings liedjes:
- Amnesia ~5sos
- You look so perfect ~5sos
- Chandelier ~Sia

2 wensen:
- Huisje, boompje, beestje
- Een wereldreis maken

1 Laatste woord:
koud, ik heb het koud op dit moment ;p


XXX

3 opmerkingen:

  1. Toen ik zag dat Floor de tag van jou had, was ik natuurlijk ook benieuwd naar die van jou! Ik vin het ontzettend leuk!!

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen