dinsdag 2 september 2014

At the moment

Hoihoi,

Voor vandaag heb ik iets nieuws bedacht, dit ga ik gewoon 1x in de zoveel tijd doen.
Ik ga namelijk vertellen wat ik op dit moment aan het doen ben en wat ik nog ga doen vandaag, ik dacht misschien is dat wel leuk ;p
Een beetje mijn planning doornemen, als je het zo zegt klinkt het echt super saai en misschien is dat het ook wel en dan weet ik dat snel genoeg en dan stop ik er gewoon weer mee, soms moet je dingen uitproberen!

Dus.... op dit moment ben ik natuurlijk dit artikel aan het schrijven nou ja typen, ondertussen eet ik een paar zure snoepjes en luister ik muziek (5sos Amnesia <3333) het is nu trouwens 15:11
Ik heb straks nog veel te doen tenminste na 7 weken vakantie is het veel. ik ben nu alweer bezig met de derde week na de zomervakantie en ik merk toch wel dat het nu weer een beetje begint, ik heb namelijk morgen mijn eerste SO voor dit jaar.....
Nu is een so-tje natuurlijk niet zo spannend meer na 4 jaar maar aangezien ik afgelopen jaar ben blijven zitten is het wel de bedoeling dat ik dit jaar over ga, dus dan zijn zelfs de so- tjes wel spannend.
Het so-tje is voor nederlands en ik kan de motivatie nou niet echt vinden om wat te gaan doen, maar het zal toch moeten......

Als ik nederlands dan goed in mijn hoofd heb ga ik misschien even geschiedenis een keertje doorlezen want daar heb ik morgen een SO van (ja mijn leven is druk ;p)

Als ik klaar ben met leren ga ik nog even wat engels woordjes in WRTS zetten (voor de gene die niet weten wat dat is, het is een programma op internet om woordjes te leren) voor volgende week, het zijn er best veel namelijk..... maar dat doe ik dus alleen als ik wat tijd over heb.

Vanavond moet ik ook nog oppassen (MONEY!!!) waar ik eigenlijk niet zoveel zin in heb aangezien ik van plan was om in mijn pyjama vanavond lekker mijn favoriete serie op netflix te gaan kijken, maar nee ik ga oppassen, is ook leuk (niet dus...), maar het is wel effectief want ook daar kan ik nog even leren voor nederlands......


Nou dat was mijn planning voor de rest van de dag/avond, zoals jullie zien bestaat die voornamelijk uit leren (joeppie....)

Gaan jullie wel een leuke middag/avond beleven of zijn jullie ook voornamelijk bezig met huiswerk?


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten