zaterdag 20 september 2014

Review: Essence dare to kiss

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie, het is alweer een tijdje geleden en ik vond het wel weer tijd :)
Ik was laatst namelijk met een paar vrienden in de stad en toen zag ik dat ze bij het Kruidvat nagellak 1+1 gratis hadden :) dat was natuurlijk het moment om een nagellakje te kopen
Ik kocht onder andere een knal roze nagellakje, maar deze review gaat over de andere, namelijk de essence collour and go 188 dare to kiss.





Ik begon natuurlijk met 1 laagje, en ik was echt verrast! Zoals jullie hieronder op de foto kunnen zien ziet het er namelijk met 1 laagje echt al super goed uit. Ik vond de kleur ook super mooi, ik weet niet echt hoe ik de kleur moet beschrijven eigenlijk, maar wel super mooi! Ook droogt die nagellak super snel!, echt binnen 5 seconden denk ik is je nagellak droog, ik stond er echt van te kijken. Dus ook als je haast hebt is dit nagellakje super handig.


Toen dacht ik nou laat ik ook nog maar een tweede laagje aanbrengen om te kijken wat daar het effect van is. Nou eigenlijk niets dus. Dat tweede laagje wat je kunt zien op de foto hieronder vond ik persoonlijk niets uithalen, maar dat maakt natuurlijk niet uit en daar is de pret ook zeker niet minder om :)




Al met al ben ik dus super tevreden over dit nagellakje, ik vind de kleur super mooi, en het is echt super handig dat je maar 1 laagje hoeft te doen! Ook dat ie zo snel droogt is super fijn.
Hij is bij het Kruidvat te koop voor: 1,69 euro



XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten