zondag 31 augustus 2014

Shoplog SIX +H&M

Hoihoi,

vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Normaal zou ik zoiets in een filmpje doen maar het is best wel weinig dus dacht ik dat het in een artikel beter zou zijn.
Zoals al in de titel staat heb ik dingen bij de SIX (sieraden winkel) gekocht en bij de H&M nog 1 ding.
Ik heb dit allemaal in almere gekocht, nou ja gekocht ik heb het eigenlijk gekregen, dit was nog een cadeautje van mijn oma voor mijn verjaardag, lekker een dagje winkelen.
nou laten we beginnen:


Als allereerste kocht ik
een paar oorbellen, ze
zijn goud en hebben van
die geometrische vormen
aan de onderkant van ring.
snappen jullie nog wat ik
bedoel? haha, nou ja als je
even naar de foto kijkt zie je
wat ik bedoel :P
Deze waren trouwens 5,95 euro


Bij die gouden oorbellen kocht ik een gouden ring
het zijn allemaal dunne, kleine gouden ringetjes aan
elkaar en dat geeft best een leuk effect!
Deze was 4,95 euro





Toen kocht ik nog een ring,
deze is zilver maar er  zitten
zwarte details op, het zijn
eigenlijk soort veertjes, of
blaadjes?  En ja eigenlijk zag
ik deze en ik vond hem super
leuk staan dus heb ik deze
ook gekocht. Deze was
ook 4,95 euro




Toen kocht ik een shirtje bij de H&M.
Ik heb al meerdere van dit soort shirtjes,
namelijk een witte met de tekst: meoow (ofzo)
een roze met de tekst: très cool
en een grijze met de tekst: thats awesome
en nu heb ik een zwarte gekocht met de tekst:
Epic weekend, ik ben hier echt super blij mee!
deze was 10 euro








Toen als laatste kocht ik
nog een ring  (ik had er
namelijk nog niet genoeg ;p)
deze is van echt zilver en er
zit het infinity teken op, hij
staat super schattig vind ik
zelf en ik ben er heel erg blij mee.
Deze was normaal 25 euro
maar nu maar 10 euro :)




Dit was alweer alles wat ik gekocht heb, nogal veel ringen haha

Kopen jullie ook veel ringen? zo ja, bij welke winkels?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten