woensdag 20 augustus 2014

Movies Tag

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie en dit keer is het de movies tag, ik ga dus allemaal vragen die met film te maken hebben voor jullie beantwoorden :)






1. Favoriete film allertijden?
Ik heb hier best wel lang over na moeten denken, omdat ik eerst natuurlijk films keek die ik nu niet meer kijk, maar ik denk dat als ik moet kiezen ik voor she's the man kies, daar kom ik toch vaak op terug, als ik even wil lachen dan kijk ik deze en ik blijf hem leuk vinden.

2. Favoriete scenes van die film?
Ik wilde zeggen het einde, maar dat ga ik niet verklappen want als er mensen onder jullie zijn die het nog niet gezien hebben en dat wel willen is het niet zo leuk als ik het einde al verklap, dus kies ik voor een andere scene en dat is de scene in het café is het volgens mij en daar wil Viola, die daar bekend staat als Sebastian, zich bewijzen als man en dan komen er allemaal vrouwen op haar af en doen alsof ze hem/haar leuk vinden en ik vond dat heel grappig eigenlijk, en dan komt de vriendin van haar broer Sebastian die zij dus "speelt" daar en wil bij hem zijn en dan uit zich in een super grappige scene.

3. Favoriete acteur en actrice?
Hier heb ik echt over na moeten denken omdat ik die eigenlijk niet echt heb, maar als ik dan moet kiezen heb ik toch al best wel veel films gezien met Channing Tatum, dus die dan als acteur, en actrice vond ik nog moeilijker maar als ik dan echt moet kiezen ehm, Emma Stone, ik heb al een aantal films van haar gezien en ik vind die films waar zij is speelt gewoon leuk, dus ja ;p

4. Favoriete regisseur?
Nu moet ik even heel eerlijk zijn, als ik een film kijk, dan weet ik niet van welke regisseur die is, dus ik heb het gewoon heel simpel gedaan ik heb een paar super leuke films op gezocht, daar de regisseurs van op gezocht en de gene die het meest voorkwam was: Micheal Grossman, hij heeft toch een aantal films maar ook series geregisseerd die ik gewoon erg leuk vind.

5. Favoriete film om bij te huilen?
Ik heb niet echt films waar ik bij heb gehuild, maar The notebook, Just Wright en The last song, heb ik toch wel een traantje gelaten ;p

6. Favoriete film liefdeskoppel?
Als ik aan liefdes koppel uit films denk dan denk ik meestal aan Leslie Wright en Scott McKnight uit just Wright, en aan Mary Santiago en Joey Parker uit Another Cinderella Story, die vind ik wel lief samen, en dat zijn de twee koppels waar ik het eerste aan dacht.

7. Favoriete film slechterik?
Ik kijk nooit echt van die films met slechteriken ofzo, maar zoals bijvoorbeeld bij Mean girls zijn de plastics een soort van slechteriken, en als ik dan op die manier er naar kijk dan ga ik voor Jane Lynch als Dominique Blatt in Another Cinderella Story, zij speelt ook in Glee als Coach Sue en ik vind haar in beide op een hele grappige manier een "slechterik", ik moet altijd lachen om haar ;p

8. Welke film heeft je het meest verbaast?
Ik denk dan toch So undercover met Miley Cyrus, ik had voordat ik die film ging kijken best wel slechte dingen gehoord erover, dus ik dacht dat het niets zo zijn, maar ik vond hem eigenlijk best leuk en grappig :$

9. Eerste film die je in de bioscoop heb gezien?
Jeetje deze is lastig zeg, dat is echt al een hele tijd terug maar de eerste die ik me kan herinneren is Beverly Hills Chihuahua, dat ging volgens mij over een chihuahua uit Beverly Hills die dan avontuur op de straat meemaakte.

10. Welke film raad je aan?
Just Wright, sowieso!, deze heb ik ongeveer een halfjaar terug voor het eerst gezien en ik vond het zo'n mooie film, ik heb gelachen, gehuild, en meelevend en aandachtig zitten kijken, ik vond het verhaal goed in elkaar zitten en je werd echt meegesleept.

Dit waren alweer alle vragen,
Hebben jullie nog film aanraders voor mij?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten