vrijdag 1 augustus 2014

Volendam

Hoihoi,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik de laatste tijd best wel wat dagjes weg ben geweest en dus kon ik niet elke dag wat erop zetten, maar ik probeer het echt zo vaak mogelijk te doen.

Nou dan wil ik echt heel erg graag vertellen over mijn dag!
Want vandaag ben ik naar Volendam geweest, best wel een toeristische trekpleister hier in Nederland, maar ik was er nog nooit geweest, echt super leuk :)
Daar heb ik niet heel erg veel bijzonders gedaan, nou ja 1 ding, maar daar kom ik later op terug.
Ik ben gewoon lekker langs het water gelopen, wat souvenir winkeltjes in geweest en toen heb ik ook nog een sneeuwbol van Volendam gekocht, want zoals ik al eerder gemeld hebt in het artikel verzamelen, spaar ik die dingen :)
Daarna ben ik lekker vis gaan eten in een super leuk tentje, het heette café centraal, en het was een super oud maar ook schattig tentje, het enige min puntje was dat ik 25 minuten op mijn eten heb zitten wachten, maar ach ik had geen haast, ik had gebakken kippling met patatjes gegeten, was echt super lekker en toch het wachten waard.
Daarna ben ik nog daar een soort kaasmuseum in geweest, daar kon je een klein beetje zien hoe kaas gemaakt werd, nou ja super leuk wil ik niet zeggen, maar het was even leuk op gezien te hebben.


En daarna heb ik toch wel iets bijzonders gedaan, nou ja bijzonder, ik bedoel sommige mensen wonen ernaast, maar voor mij toch wel bijzonder, zoals iedereen in Nederland wel weet hebben wij hier onze volkszanger Jan Smit, die woont in Volendam, dan kan Manon het natuurlijk niet laten om even langs dat huis te rijden en te kijken in wat voor huis Jan Smit woont, en dan vragen jullie je nu af, hoe kom jij dan aan dat adress? nou heel simpel: INTERNET, als we dat toch niet hadden, het was echt een super mooi huis, en het is toch wel leuk om dat even gezien te hebben ;p










Nou dit was mijn dag,
zijn jullie wel eens in Volendam geweest? en wat vond je er dan van?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten