dinsdag 12 augustus 2014

Review: Hema nagellakje

Hoihoi,

Vandaag heb ik mijn allereerste review voor jullie.
Laatst was ik lekker winkelen met mijn moeder, en toen ben ik ook even naar de Hema geweest waar ik onder andere een nagellakje heb gekocht, namelijk de 442 long lasting nailpolish in de kleur pastel blue.

Ik had er best wel wat vertrouwen in want op de 1 of andere manier denk ik altijd dat Hema wel goede producten heeft, dus ik had goede hoop :P





Toen ik het eerste laagje aan had gebracht (foto hieronder) was ik best wel teleurgesteld, ik bedoel nu ben ik wel gewend van zulke kleurtjes dat je 2 laagjes nodig hebt, maar bij Hema had ik er best wel vertrouwen in, en toen was het echt zo van: ja nee dus niet....

Je ziet nu ook wel op de foto dat na 1 laagje je eigenlijk gewoon mijn nagel ziet en er zit wat blauw doorzichtige nagellak op, beetje jammer vond ik dat.

Maar ik vond het nog steeds een leuk kleurtje in het potje dus besloot ik een tweede laagje aan te brengen

Dat tweede laagje deed wel een beetje wonderen, het was wel een dik laagje, ik denk als je gewoon 2 dunne laagjes doet je dan nog wel een derde nodig hebt maar als je het tweede laagje een beetje dik doet komt het goed. Ik vond dit opzich wel oke, ik bedoel na twee laagjes zie je nog steeds als je goed kijkt het kwastpatroon, en dat vind ik wel wat minder. Maar bij twee laagjes is het wel oke.




Dit is dus het eindresultaat, nadat ik alles even netjes had gemaakt, er zitten nu dus 2 laagjes op en nog steeds zie je het patroontje van de kwast, en dat vind ik jammer. Als ik eerlijk ben was ik best wel teleurgesteld omdat het Hema was en het viel tegen en dat had ik niet verwacht bij hun, dus dat was jammer, maar misschien ligt het aan de kleur, ik denk dat ik gewoon een keer een kleur moet nemen waarbij je dat wat minder snel heeft en dan kijken hoe dat bevalt, want ik heb het wel vaker met dit soort kleuren, maar bij Hema had ik toch goede hoop. Ik moet ze nog wel 1 ding nageven, er staat op het potje: long lasting nailpolish, ik heb de nagellak nu een paar dagen op en hij zit nog steeds zoals 2 minuten na het lakken, normaal gesproken ligt de helft er nu al vanaf, maar bij deze niet, dus dat is wel goed.

Al met al vind ik het wel oke, ik bedoel na 2 laagjes is het opzich wel te doen en het ziet het er leuk uit, en het blijft dus goed zitten.


Wat vinden jullie van de nagellak van de Hema, en dan vooral van de pastel kleurtjes?


XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten