woensdag 6 augustus 2014

Forgotten stuff

Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie wat vertellen over een aantal spulletjes waarvan ik eigenlijk alweer vergeten was dat ik het had, ik heb alles op de foto gezet voor jullie, en bij die foto ga ik wat vertellen over de spullen :)

Dit is mijn muziek doosje van vroeger, ik vond hem in mijn kastje onder me wastafel, daar kom ik ook eigenlijk helemaal niet zo vaak dus vandaar dat ik het eigenlijk een beetje vergeten was, maar ik denk dat ik ongeveer 5 was toen ik hem kreeg en hij is geel met zwanen erop en de binnenkant is licht roze en er staat een ballerina die dan rond draait en dan komt er muziek uit, maar toen ik hem gevonden had probeerde ik die muziek aan te doen en hij doet het wel maar die ballerina die is klaar met draaien en dan gaat die muziek nog een tijdje door, dus hij doet het niet helemaal meer.


Dit is mijn zwart leren armbandje met
Barcelona erop, er staat eigenlijk
I (hartje) Barcelona. Deze heb ik even
denken 3 terug volgens mij gekocht
in Barcelona, maar ik had hem toen een
paar dagen om en toen wilde ik hem even
afdoen en daarna deed ik hem niet echt meer
om omdat ik hem niet zo lekker en niet zo
van zelfsprekend vond zitten. Maar het is en
blijft wel een leuke herinnering, ook al
draag ik het armbandje niet meer, hij ligt nu ook
helemaal onderaan in me sieraden bak, maar goed.

Dit is mijn zwarte armband met een beetje beige kleurige sterren erop, en deze heb ik 2 jaar terug gekregen en toen heb ik hem wel een tijdje om gehad, maar daarna werd het weer warmer en toen ben ik hem uit het oog verloren, maar hij is nog steeds heel leuk!


Dit is een gele lippenbalsem,
ik weet niet meer waar ik hem
gekocht heb, maar de reden dat
ik hem vergeten was is omdat
ik hem ten eerste niet zo fijn
vind voor op mijn lippen en
ten tweede ruikt het naar kaars,
en dat is voor een  lippenbalsem
niet echt aangenaam.



Dit is de COLOURcare lipstick 008, hij is lichtroze, en eigenlijk helemaal niet lelijk en ook niet onprettig ofzo, maar ik heb hem echt een aantal jaren geleden gekocht en dat was toen ik eigenlijk nog helemaal geen lippenstift droeg en toen ik het echt begon te dragen heb ik nieuwe gekocht en deze dus niet echt meer gebruikt.





Dit is een ketting met een zwart bandje zegmaar,
en een zilver dolfijn hangertje, heel simper maar wel
gewoon leuk, ik heb hem vroeger wel eens gedragen
maar met de jaren vond ik hem wat kinderachtig denk
ik en ik ben ook ander soort kettingen gaan dragen,
vandaar ;)




We zijn nu bij de laatste armband, als ik het zo zie ben ik dan nog best wel veel armbanden een beetje uit het oog verloren en dat is best wel jammer eigenlijk, maar goed, deze armband is zilver met blauw/groene soort stenen eraan in vormpjes, hier zit een beetje een verhaal achter maar om een lang verhaal kort te maken ik heb familie in Australiƫ, daar gaat mijn opa (het is zijn zoon) elk jaar heen en tot 2 jaar terug nam hij altijd cadeautjes mee, en deze dus ook, en ik vind hem super mooi, maar ik droeg gewoon niet zoveel bedelarmbandjes, en nu wat meer dus misschien komt het weer :)



Dit is een rijdend kuikentje,
deze heb ik van mijn oma
gekregen vlak voor ze overleed,
en ik heb hem dus altijd bewaart
en er zit gewoon veel emotionele
waarde aan, maar ik ga er niet
elke dag mee zitten spelen, hij staat
er meer als deel van haar,
maar omdat ik er dus niet zoveel
mee doe, was ik hem een beetje vergeten.


Nou dit waren de spullen waar ik jullie over wilde vertellen.
Hebben jullie spullen die jullie een beetje vergeten zijn? en wat voor spullen dan? en waarom ben je ze een beetje vergeten?


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten