vrijdag 15 augustus 2014

Happy Bitrthday+more

Hoihoi,

Vandaag heb ik even een soort van bijklets artikel voor jullie, er komen de komende dagen/weken best wel wat leuke maar ook spannende dingen aan en die wilde ik even met jullie delen.

Om te beginnen is het vandaag mijn vaders Birthday! :)
Hij is 43 geworden en daarom gaan we vanavond uiteten, ik heb hem vanochtend niet meer gezien want hij was al om kwart over 6 op weg naar zijn werk en om half 6 eruit, ja toen lag ik dus nog te slapen, maar vanmiddag zie ik hem weer :)



Dan heb ik vanavond als we terug komen van uiteten een trainingsavond op mijn hockeyclub, ik ga dit jaar weer training geven aan kindjes (als het goed is) en ze hebben nu een trainingsavond georganiseerd om even wat regels te bespreken, ik heb er eigenlijk wel zin in want dit is voor mij de eerste keer dus ik vind het ook wel spannend, ik met zulke dingen eigenlijk altijd bang dat ik alleen kom te zitten en dat ziet er zo raar uit, maar goed daar heb ik ook zin in.

Dan heb ik morgen avond een verjaardag hier in huis voor de familie, dan denken jullie natuurlijk oh dat is voor je vader, ook, maar ook voor mij alvast, ik ben namelijk donderdag jarig maar ik en mijn vader vieren het altijd samen, dus morgen avond wordt ook mijn verjaardag gevierd, ik ga nog een video maken met alle cadeautjes die ik heb gehad denk ik en anders gewoon een artikel dus daar horen jullie nog meer van.

Dan moet ik dinsdag weer naar school, en nu heb ik gister mijn klas te horen gekregen, nou jullie weten vast wel hoe dat gaat, het is meteen gekkenhuis op facebook ;p. Maar tot nu toe lijkt het niet vreselijk (happy me) en voor de mensen die het zich afvragen, ik ga naar 4havo, ik hoor eigenlijk in de 5e te zitten maar ik ben vorig jaar blijven zitten in 4vwo en toen heb ik besloten om naar 4havo te gaan.
Dinsdag mag ik ook weer voor het eerst trainen, en de eerste week zijn er nog selecties en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten dus ik heb dan meer zin in die week daarna want dan zit je gewoon met je eigen team :)

En dan donderdag natuurlijk mijn BIRTHDAY, het jammere is dat zoals het er nu uitziet ik tot kwart voor 5 op school zit, maar ik heb het dan al gevierd en ik vier het later nog voor m'n vrienden en vriendinnen :)


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten