zaterdag 9 augustus 2014

Nieuwe naam

Hoihoi,

Zoals sommige misschien al wel hebben gezien heb ik mijn naam veranderd, of nou ja de titel van mijn blog.
Eerst was het RoyalFashion maar ik heb het veranderd in Millionwaystolaugh, en dat heb ik gedaan omdat ik bij de titel RoyalFashion toch wel erg gebonden was aan de naam en dan vooral aan het woord fashion want ik beschreef wel eens mijn dag maar dat vond ik dan totaal niet passen bij de naam en ik wilde gewoon kunnen posten wat ik wilde dus toen heb ik mijn naam veranderd, of nou ja de titel dus, ik ga dus tegenwoordig ook bij mijn youtube videos neerzetten Millionwaystolaugh i.p.v. RoyalFashion.
Maar in de eerste de beste video die ik online zet meld ik het nog een keertje :)

Laat me weten wat jullie van mijn nieuwe naam vinden, ben ik super benieuwd naar! 

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten