zondag 17 augustus 2014

Personal update

Hoihoi,

Vandaag heb ik eigenlijk niet echt een artikel maar meer een mededeling voor jullie,
dinsdag begin ik weer aan school, waar ik veel tijd aan kwijt zal zijn en daarom heb ik besloten om dat ook mijn volle aandacht te geven, nu ga ik niet stoppen met bloggen en video's maken, maar ik ga het wel minder doen, nu in de vakantie periode probeerde ik elke dag wat te plaatsen, dat gaan dus veranderen ik wil het terug brengen naar 2 of 3x per week iets plaatsen, dat ligt eraan hoe druk ik het heb, maar het kan dus ook wel eens zijn dat ik het super druk heb en gewoon helemaal niets plaats, ook even over de outfit van de week filmpjes, ik heb besloten om ze nog wel te doen maar niet meer elke week, gewoon 1x in de zoveel tijd. Ik hoop dat jullie het begrijpen en me toch blijven volgen :)

Wanneer moeten jullie eigenlijk weer naar school?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten