zondag 22 juni 2014

All stars

Hoihoi,
Ik wilde jullie even laten weten over mijn nieuwe aankoop :)
Ik ging vandaag met mijn vader winkelen, ja mijn vader houd van winkelen (zolang hij zelf maar wat kan kopen), en zoals mijn vader en ik altijd even doen, gingen wij de Converse winkel in.
En natuurlijk kon Manon het niet laten om een paar mooie All Stars te passen en vervolgens te kopen.
Ik heb normaal liever lage All Stars, maar dit keer heb ik lange gekocht wat ook erg leuk stond.
Ik heb nu dus nog een paar wat ik aan mijn All Star collectie kan toevoegen (teller staat nu op 5).

Ik loop eigenlijk al jaren op All Stars, ze zitten altijd goed en je kan er ook lang op lopen als je een dagje gaat winkelen etc, ze hebben ze in allerlei kleurtjes dus genoeg keus, en het staat altijd leuk (ook niet geheel onbelangrijk).

mijn nieuwe aanwinst:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten