vrijdag 27 juni 2014

Just Asking

Hoihoi,

vandaag heb alle vragen die ik de afgelopen dagen op mijn mail heb ontvangen of ooit eens op tumblr (millionwaystogetmelaugh) heb gekregen verzameld en voor jullie op een rijtje gezet, in deze blog ga ik ze beantwoorden, sommige vragen slaan nergens op, maar goed

1. Hoe heet je?
Manon (van Assen)
2. Hoe zou je jouw kinderen willen noemen?
Voor een jongen denk ik Bram of Jordy en voor een meisje Romy of Anna
3. Kun je beschrijven hoe je eruit ziet?

Ik heb rossig (oranje/donker blond) lang haar, groene ogen, 1.68 meter lang, normaal figuur. 
4. Ben je daar tevreden mee? Zo nee: wat had je liever gehad?

Ik ben er opzich wel tevreden mee, maar zoals veel meiden zou ik het niet erg vinden om wat kilo's kwijt te raken.
5. Zijn er ook momenten dat je best tevreden met je uiterlijk bent?

Ja, die momenten zijn wel als ik make- up op heb want zonder is het niet zo prettig, al zeggen vriendinnen wel dat het niet zoveel verschil is maar goed haha
6. En hoe is je innerlijk/karakter?

Realistisch, weet wat ik wil, iets wat onzeker soms, 
7. Tevreden mee? Zo nee: wat zou je anders willen?
8. Ben je snel jaloers?

Niet persee, maar als een meisje teveel aandacht geeft aan mijn vriendje heb ik wel zoiets van, nou liever niet.
9. Zou je jezelf snel geven aan een man (of vrouw)?

Nee, hij moet er wel wat voor doen, zich "bewijzen".
10. Ben je achterdochtig?

Ja wel een beetje, zoals gister had ik met mijn vriendinnen een feestje en stonden op een pleintje te wachten, toen kwam er een vrouw naar ons toe die begon over een make-up merk, ik kende het merk niet en ik vond haar raar, dus toen was ik wel achterdochtig.
11. Heb je een aandoening/ziekte/handicap/stoornis, welke?

Niet dat ik weet haha
12. Kan je er goed mee omgaan?

-
13. Had je het liever niet gehad?

-
14. Heb je slechte ogen?

Niet echt, maar ik heb wel een bril voor als ik achter in de klas zit en ze geven uitleg, dan kan ik soms niet alles lezen, maar dat komt dan meestal als ik moe ben.
15. En hoe is het met je oren?
Ik hoop goed.

16. Haat je iemand?
Haten niet, niet aardig vinden? meerdere.
17. Ben je gelovig, zoja: welke godsdienst?

Nee.
18. Geloof je in geesten?

Nee
19. Heb je, volgens je BMI, overgewicht?

Nee, ik heb gewoon een normaal gewicht.
20. Vind jij jezelf te dik?

Soms wel een beetje, maar ik denk dat heel veel meiden dat van zich zelf denken.
21. Heb je weleens geprobeerd om af te vallen?

Ja, sterker nog ik ga er over 2 weken ongeveer weer mee beginnen, samen met mijn vader
22. Welke nagellak heb je nu op?

Nu niks, maar mijn laatste die ik op had was de 354 BERRY FUSION van maybelline New York COLOR SHOW.
23. Vind je jezelf creatief?

Nee echt totaal niet.
24. Wat vind je mooi aan jezelf?

Ik denk mijn haar, ik heb best wel een unieke haar kleur.
25. Van wie is je laatst ontvangen sms?

Van mijn vader, toen ik op de terugweg van Londen naar Nederland was.
26. Heb je een vriend/vriendin?
Nee, niet meer.
27. Wat is je grootste wens?

de jackpot winnen,
nee even serieus, ik denk dan toch iets met dat er een medicijn komt om kanker te genezen, aangezien mijn lievelings oma daar 9 jaar geleden aan dood is gegaan, maar gewoon een gelukkig leven voor mezelf zou ook niet verkeerd zijn.
28. Als je een brief zou schrijven die je nooit gaat verzenden aan wie zou je dat dan doen en wat zet je erin?

Naar een goede vriend van me uit Eindhoven, ik zou erin zetten dat ik misschien wel meer voor hem voel dan dat ik toegeef.
29. Wat zou je doen als je 25 miljoen won?

Ik zou lekker gaan winkelen in New York ofzo, ik zou wel een deel doneren aan het kanker fonds, wat aan me ouders en broertje geven, en aan eventuele schoonfamilie en een lekker leventje leiden.
30. Wat heb je voor opleiding gedaan of doe je nu?

Ik doe nu 4 vwo, maar ik blijf zitten dus ik ga volgend jaar 4 havo doen en daarna de PABO.
31. En welke (bij)banen heb je gehad of heb je nu?

Ik heb niet echt een bijnaam hahaha, ik ben wel 1 of 2x bromvlieg genoemd omdat ik die dag chagrijnig was maar zo noemt normaal gesproken niemand me.
32. De meest sexy persoon ter wereld is…?

Channing Tatum <3<3
33. En wie bewonder je het meest?

Mijn vader, hij is een tijdje werkloos geweest maar toch was hij wel vaak vrolijk en deed wel gewoon nog leuke dingen met mij en me broertje.
34. Wat is je lievelings eten?

Rijst met zoetzure saus (hawaii)
35. Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?

wat is een eetpatroon? ik eet gewoon normaal, gezond en af en toe een keertje niet.
36. Wat is jouw afkomst?

100% Nederlands
37. Wat heb je gestemd en waarom?

Niets, ik ben nog geen 18
38. Ben je welleens gepest?
Nee
39. Hobby's?

Hockey, film marathons, YouTube, winkelen.
40. Welke sport doe je?

Hockey



Dit waren de vragen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit over mij te weten te komen en als je nog meer vragen hebt, vraag het even in de opmerkingen of stuur me een mailtje.


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten