maandag 23 juni 2014

My day (1)

Hoihoi,

Vandaag,
in 1 woord samengevat: onzin.
Ik zou het eerste uur op school komen (ik zit nu in 4vwo) om een toets te bespreken, ik had er natuurlijk al geen zin in, want ja wie gaat er nou voor zijn lol naar school? Kom je daar aan helemaal moe nog, zegt je docent dat we weer weg mogen want hij had de toets nog niet nagekeken, nou je kunt je voorstellen dat ik er niet zo vrolijk van werd.

Ik wilde er nog het beste van maken en ben met een vriendin naar mijn huis gegaan tot half 10, want om 10 uur moesten we bij de la place zijn om te ontbijten met onze klas (ja mijn mentrix dacht dat wij dat wel leuk zouden vinden).

Eenmaal bij la place mochten we eten, altijd goed toch. dus ik en mijn vriendinnen gingen lekker eten en kletsen (achteraf was dit het hoogtepunt van de dag). Toen ik klaar was ging ik sociaal doen naar mijn mentrix toe en gaf haar een bedankje (was verbaast van mijn eigen sociale interacties).

Inmiddels was het een uur of 11 en ik hoefde pas weer om 2 uur op school te zijn voor wiskunde (ja ik moest daarna alleen nog naar school voor wiskunde, kut leven...), dus besloten ik en die zelfde vriendin als daarvoor naar haar huis te gaan, we hebben daar lekker film gekeken en de honden uitgelaten.
Om kwart voor 2 zijn we maar weer richting school gegaan en hebben we vervolgens 50 minuten moeten luisteren naar wiskunde (nogmaals kut leven...) en eindelijk was het 3 uur en mocht ik naar huis en hoefde daarna ook niet meer terug!

Al met al een heel lang verhaal, haha, maar kort samengevat het was echt een verschrikkelijke dag -.-



XXX

That's the thing about pain, it demands to be felt -John Green

Geen opmerkingen:

Een reactie posten