zondag 29 juni 2014

Nail Polish

Hoihoi,

Vandaag wilde ik jullie wat vertellen
over nagellak, eigenlijk over mijn nagellak.
Ik heb om eerlijk te zijn aardig wat
potjes (64), maar het worden er wel
meer hoor ;) dus bij deze wilde ik eigenlijk vertellen welke soorten nagellak ik allemaal heb en welke ik
prettig vind en welke wat minder,
en natuurlijk kom ik uiteindelijk
met mijn lievelings nagellak!


Ik begin met mijn nagellak
collectie van de Primark
(8 potjes), meestal staan
naast de kassa een pakketje
met ik denk 4 potjes nagellak
erin, en als er leuke kleurtjes
waren nam ik die mee,
ik moet eerlijk bekennen dat
ik het best wel kleine potjes
vind en de nagellak zelf vind
ik stinken, ook al lakt het wel fijn.


Dan heb ik wat nagellakjes waar
ik maar 1 soort van heb, ik heb:
-Bourjois Paris: licht paars.
(deze heb ik nog nooit gebruikt :$)
-Etos eigenmerk: mint groen
(ook nog nooit gebruikt :$)
-Nicole: glitter paars
(komt weinig glitter vanaf)
-DA eigenmerk: glitter donkerblauw
(vind ik best mooi, en lakt fijn)
-O.P.I: roze hartjes
(werkt voor geen meter, de hartjes
komen er eigenlijk niet uit)
-KIKO: knal blauw
(heel mooi, en lakt super fijn)
-COLOR SHOW: Berry Fusion
(super mooi, maar lakt niet
altijd even fijn)


Dan heb ik er een paar waar ik 2
soorten van heb:
-Hema nagellak: Wit en roze
(lakt opzich wel fijn maar droogt
snel uit)
-Nagelpolish (spaans merk):
blauw achtig en roze
(lakken super fijn)
-essie: bruin en (mint)blauw
(lakken super fijn, maar wel
een beetje een groot kwastje)


Dan heb ik een collectie van
het merk Miss Sporty
(4 potjes), best wel een
goedkoop merk, het lakt niet
altijd even fijn want soms
droogt de nagellak best wel snel
uit, en wat ik dan persoonlijk
vind is dat in de winkel vind ik
de keus in kleuren heel beperkt.




Nail art, dat vind ik best leuk
om te doen maar daar heb je
wel speciale dingen voor nodig
zoals potjes nagellak met hele
dunne kwastjes daar heb ik er
5 van, alleen vind ik alle 2 de
roze het minst goed werken
de rest werk prima!


op=op, dat is de naam van een winkel
bij mij in de buurt, heel goedkoop
allemaal, zo ook de nagellak dus,
het merk het W7 (4 potjes), tenminste dat
denk ik, het lakt super fijn, het zijn lekker grote
potjes, het enige is dat ik de nagellak
zelf nogal chemisch vind ruiken, maar
ik leef nog dus het kan geen kwaad ;)



NYC (3 potjes), niet het goed-
koopste maar dan heb je wel
wat hoor,de kwaliteit is best wel goed,
alhoewel ik het bij de paarse en
roze wel vind dat je een paar
lagen moet aanbrengen wil je een
optimale kleur hebben, maar dat
maakt mij niet echt uit, ik vind het
super fijne nagellak, het blijft ook
best wel lang en goed zitten




En dan toch wel een super geliefd
merk van mij: essence (13 potjes)
het is zeker niet te duur, en voor
de prijs die je er voor betaald
is het goede kwaliteit, het potje
met de nagellak gaat lang mee
het droogt dus niet zo snel uit
alhoewel dat in het verleden van
essence wel anders was vond ik
maar nu is dat goed, en het kwastje
is ook super fijn om mee te werken



En dan denk ik toch wel mijn
lievelings merk: Catrice (11 potjes)
super fijn merk, ik heb er echt
nog nooit problemen mee gehad
en in de winkel zelf is er super
veel keus in kleuren, ook de prijs
is goed wat altijd leuk is natuurlijk!
ik vind Catrice echt een goed merk
de nagellak is fijn, de kleur is gewoon
bij de eerste laag gelijk goed
en het kwastje werkt ook goed mee
als ik even snel mijn nagels wil lakken
gebruik ik Catrice!



Aangezien Catrice mijn lievelings merk is,
mag het dan ook geen verassing zijn dat
mijn lievelings nagellak ook van Catrice is.
Het is de kleur 190: Wrapped Around My Finger
geen idee waarom het zo heet, maar goed
het is een roze-paars achtige kleur, en op de foto
hierboven is het de 3e van rechts.
Ik vind het een super mooie kleur en het staat
eigenlijk overal bij, kan niet beter toch?




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen over mijn nagellakjes, misschien dat je nieuwe merken of kleuren hebt gezien, of als je van een bepaalde kleur wilt weten hoe het er uit ziet, mail me dan even (manonvanassen@hotmail.com) of vraag het in een reactie hieronder, dan stuur ik gewoon een foto, of een filmpje :)

XXX



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten