zondag 22 juni 2014

Introductie

Hoi allemaal,

Ik wilde beginnen met even een introductie te geven van mezelf en wat jullie kunnen verwachten op mijn blog.
Ik ben Manon, 15 jaar en verslaafd aan quotes van John Green verder speel ik graag hockey en hou ik van film marathons met vriendinnen.
Ik kan best mijn halve levensverhaal op tafel gooien, maar zo interessant is mijn leven niet.

Ik ben erg enthousiast over het maken van deze blog, ik kwam op het idee om dit te doen omdat een vriendinnetje van mij ook zoiets doet, ik wil op deze blog foto's laten zien van Fashion, tenminste dingen die ik fashion vind. Ook zal ik berichten plaatsen over mijn dag, of iets waar ik enthousiast over ben. En elke week plaats ik een video met de outfit van de week (een outfit die ik gedragen heb). Ik wil uiteindelijk best ook andere soorten video's plaatsen, maar dat doe ik alleen als daar vraag naar is, dus als je iets anders van me wil vraag het gewoon even via de mail of als je gewoon een vraag hebt : manonvanassen@hotmail.com

Ik hoop dat jullie uitkijken naar mijn blog,

Xxx Manon

It never stops being now -John Green

Geen opmerkingen:

Een reactie posten