donderdag 26 juni 2014

Verslaafd!

Hoihoi,

vandaag ga ik jullie iets vertellen over verzamelen, en nee ik verzamel geen postzegels of munten haha, maar ik verzamel best wel een aantal dingen, sommige zijn eigenlijk best gênant nu ik erover nadenk,
nou ja ik verzamel:

1. Hotel zeepjes: Dat komt eigenlijk een beetje door mijn opa, hij gaat ieder jaar naar Australië en zit dan in veel verschillende hotels, in veel hotels liggen zeepjes en mijn opa nam die vroeger altijd voor me mee en dat doet hij nog steeds, en als ik zelf in een hotel zit neem ik ze ook mee. vroeger was het wel wat erger dan nu, nu zoek ik ze nog wel uit en gooi ik de niet lekker ruikende weg.



2. Tweety spullen: Vroeger vond ik Tweety
(ja wat is het eigenlijk voor dier? een vogel?
een eend? een kuiken?) helemaal geweldig,
en nog steeds dus, en dat is best wel gênant
want het is eigenlijk voor kleine kinderen, maar
elke keer als ik Tweety spullen heb waar ik
ook echt wat mee kan(bijv. een glas of een
sleutelhangertje of een knuffeltje) dan koop
ik dat, best wel awkward!



3. Ansicht kaarten: Ook dat komt eigenlijk door mijn opa, omdat hij dus veel op reis ging stuurde hij me vaak een kaartje met mooie dieren of plekken erop, ik heb ze allemaal bewaard en in elke nieuwe plaats die ik nu kom, koop ik gewoon een ansicht kaart voor mezelf (awkward) ook krijg ik ze natuurlijk van vriendinnen.






4. Sneeuwbollen: Weet je wel van die
bolletjes met de plaatsnaam erop met
een figuurtje erin en als je dan schut
dan komen er soort sneeuw vlokjes,
ja die verzamel ik dus een beetje, ik
heb er nog niet zo veel, maar in elke
plaats waar ik kom ga ik altijd naar
een souvenir winkeltje om te kijken
of ze van die sneeuwbollen daar hebben.




5.Cadeau slingers: Van elk cadeautje
dat ik of mijn ouders krijg steel ik de
cadeau lintjes die eromheen zitten,
en die gebruik ik dan als ik een
feestje heb en dan doe ik die
eromheen, wat eigenlijk best wel
handig is want nu hoeven we ze
amper nog te kopen aangezien
we ze al hebben, haha



Zoals jullie zien zijn sommige dingen best wel raar, maar ik schaam me er niet voor want het hoort gewoon bij mij :)
ik ben benieuwd of jullie ook dingen verzamelen? laat het even weten in de opmerkingen :)

XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten