maandag 21 juli 2014

3 things tag

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, een 3 things tag
laten we beginnen:

3 dingen in mijn tas:
- Mijn portemonnee: deze is knal roze met een hartje aan het ritsje
- Deo: Dove silk dry
- Een flesje water







3 dingen gevonden op mijn bureau:
- Mijn nagellakmand: deze is bruin met een soort wit met bloemen doekje erin.
- Mijn kalender die ik zelf gemaakt heb 
- Mijn camera: hij is van samsung




3 favoriete meubels in mijn kamer:
- Mijn bureau: deze is wit en van de Ikea, er zit ook gelijk een kast aan
- Mijn schoenenrekje: hier staan schoenen op die ik het meest draag (hij is een beetje over vol)
- Mijn bed: ik hou gewoon van slapen 






3 favoriete fruitstukken:
- Watermeloen: dan vooral met munt erop :)
- Aardbeien: heerlijk los maar ook in de yogurt
- Blauwe bessen: me vader heeft deze in de tuin staan en ze zijn echt 
super lekker in de yogurt maar ook los natuurlijk




3 dingen die ik ooit wil doen:
- Naar New York gaan: mijn moeder is er een aantal jaar terug geweest en toen ik al die verhalen hoorde
wilde ik er ook heel graag heen
- De wereld rond reizen (kan ik wel vergeten): het lijkt me gewoon heel gaaf om zoveel van de wereld te zien
- Meedoen aan het programma bestemming onbekend (ook dat gaat niet gebeuren): het lijkt me gewoon zo gaaf en dat is gewoon iets wat je nooit meer gaat vergeten.


3 dingen waar ik op dit moment aan denk:
- De zee: ik zit nu thuis is mijn veel te warme kamer met de waaier op mij gericht en het enige waar ik aan kan denken is water, koud water en daarbij denk ik aan de zee
- Films: Ik was van plan om zometeen een film te kijken dus ik was aan het bedenken welke film ik zou gaan kijken
- Kou: Hoe ik het is nou even lekker koud kan hebben 



3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- Just a dream van Nelly: dat komt door de film Pitch Perfect die ik vanochtend keek, daar zit dat liedje in en nu heb ik hem de hele tijd in mijn hoofd
- Dont stop believing (glee versie): ik vind glee echt super leuk en vind van veel liedjes hun versie veel leuker of mooier, zo ook bij dit liedje en bij glee denk ik gewoon meteen aan dat liedje waardoor het dus in mijn hoofd zit
- When I'm gone van Anna kendrick: Ook door film Pitch perfect en omdat ik het gewoon een leuk liedje vind
 


3 soorten favoriete make-up:
- Lippenstift van Essence: colour crush en all you need is red
- Nagellak: alles van het merk Catrice maar dan uiteindelijk toch wrapped around my finger
- Mascara van Essence: get big lashes volume boost en get big lashes volume curl



3 leukste kledingstukken uit mijn kast:
- Zwart midwasted kort broekje van de vero moda
- Mijn bruin grijzige halflang mouwige shirtje van de newyorker
- Mijn groene blazer van de H&M






3 favoriete parfums op dit moment:
- Replay eau de toilette for her!: het is een klein rond flesje
- Signorina Salvatore Ferragamo: een vierkant flesje met een gouden ronde dop
- Anaïs Anaïs eau de parfum cacharel: deze is van mijn overleden oma geweest dus betekent ook wel wat voor me.




Dit was het alweer :)

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten