vrijdag 11 juli 2014

Tag: Show your mobile phone

Hoihoi,

Vandaag heb ik de show your mobile phone tag voor jullie :)

Welke mobiele telefoon heb je?
De LG optimus 4X HD

Hoelang heb je deze al?
Sinds januari 2013

Waar heb je deze gekocht?
Op de internet site GSM topdeals


Welke mobiele telefoon zou je willen hebben?
Samsung S4 of Iphone 5

Kun je makkelijk zonder je telefoon?
Eerst niet, toen zat ik er elke seconde van de dag op, maar daarna is mijn batterij raar gaan doen en kon ik er dus een stuk minder op en dat is me eerlijk gezegd niet slecht bevallen, sinds dien zit ik er een stuk minder op.

Welke kleur is je telefoon?
Wit

Welke kleur heeft je hoesje?
Knal roze (tenminste dat was ie, hij is nu een beetje verkleurt dus het knal is er wel vanaf)

hoeveel hoesjes heb je?
2 maar die andere gebruik ik niet meer omdat die eigenlijk kapot is, ik heb hem alleen nog voor nood.

Hoeveel apps heb je op je telefoon?
65

Welke apps gebruik je het meest?
Whatsapp, Facebook, Snapchat, Tumblr, Buienalarm.

Welke apps kunnen er eigenlijk wel vanaf?
De logo quizes, Pou, nu.nl,

Kun je deze telefoon aanraden?
Niet echt, ik heb er best wel wat problemen mee gehad qua batterij en instellingen voor de wifi enzo en hij pakt ook niet alle wifi, dus soms moet je daardoor op de 3G, en er zijn heeel weinig hoesjes voor te krijgen, eigenlijk alleen op internet, terwijl voor de LG optimus L9 wel heel veel hoesjes te krijgen zijn en dat is praktisch dezelfde telefoon alleen zit de camera iets anders.


Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden, en welke telefoon hebben jullie?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten