donderdag 24 juli 2014

Wat heb je liever tag

Hoihoi,

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie, het heet wat heb je liever?

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Dan kies ik toch voor de snor, want wenkbrauwen zijn gewoon onmisbaar.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels
mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?

Hele mooie gezonde perfecte nagels en nooit meer mogen lakken, want dan ziet het er ongelakt tenminste nog mooi uit, maar als je te lelijke nagels hebt van je zelf kan zelfs nagellak dat niet mooi maken, dus zeker weten het eerste.

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar? 
Lang haar tot me voeten! Sowieso! kort haar staat me echt niet en ik heb al mijn hele leven lang haar, no way dat ik dat ga inleveren.


4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen
oogmake-up meer gebruiken?

Dan toch voor eeuwig smokey eye, ik bedoel je hebt ook smokey eye met lichtere kleurtjes, en dus wat natuurlijker :)


5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Rode wangen, dat heeft nog wel iets een fantasie achtige manier....


6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken
dat op dieren is getest
?
Cosmetica dat op dieren is getest, het spijt me voor de dieren vrienden onder jullie, maar nu wordt het meeste ook al op dieren getest en gebruik ik het niet meer dan doet een ander het wel, dus ik denk dat die het zou worden :$


7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
De eerste, er is niet voor niets bleken uitgevonden, dat kost een stuk minder tijd dan een beugel


8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken
als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn. 

Zogenaamd ziek zijn, als je het goed speelt is er niemand die erachter komt toch? en dan heb ik weer een lekker vrij middagje, jammer genoeg is mijn moeder het hier dus niet mee eens.....

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladdert
of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen? 

Elke dag opnieuw eraf halen, ik heb dan misschien niet echt tijd er voor, maar dan maak ik wel tijd.


10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel
ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag
aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?

Lekker ruikende bodylotion vind ik heel belangrijk, maar dat ie goed werkt nog meer, want anders hoef je het ook niet te kopen, dus ik zou voor het eerste gaan, dan spuit ik er wel deo of een luchtje over :)


11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs? 
Op deze leeftijd zou ik het dan in een kinky kleur verven, maar als ik volwassen ben, dan maar grijs......


12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte
suiker/zout korrels? 

Nooit meer scrubben, want dat doe ik nu eigenlijk ook niet, alleen m'n lichaam, bij m'n gezicht vind ik dat niet zo lekker

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Hoerige lipliner, met uitgelopen panda ogen kom ik het huis gewoon niet uit!


14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij
de drogist? 

Nooit meer bij parfumerie, doe ik nu toch ook al minder dan bij een drogist, dus dat kan ik eerder missen.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging
mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro
alvast wat nieuwe dingen kopen? 

Hmm, 1,5 jaar is wel erg lang, zo lang doe ik niet met mijn make-up. En zulke dure merken gebruik ik niet dus ik zou voor de 250 euro nieuw gaan, dan kan ik zelfs nog meer kopen dan dat ik had. Tenminste als we nagellak niet meetellen, dat vind ik geen make-up ;)



Wat hebben jullie liever?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten