dinsdag 15 juli 2014

Bikini time!

Hoihoi,

Vandaag wil ik het hebben over bikini's aangezien het Summer week is :)

Als het zo warm is wil iedereen lekker zwemmen en bruin worden en of je dat nou doet bij het zwembad of op het strand je zal een bikini (of badpak) nodig hebben, tenminste dat zou ik wel doen.
Ik persoonlijk hou meer van bikini's, ik voel me er gewoon wat vrijer in

Ik wilde al mijn bikini's even op een rijtje zetten en per bikini even er wat over vertellen :)

Dit is een bikini van Oneill, tenminste het topje is van Oneill.
Ik heb vaker dat ik een topje apart koop van het broekje, omdat ik daar verschillende maten van heb.
Het topje heeft allerlei kleurtjes: groen, geel, roze, zwart en groen
met een touwtje met wit, grijs, zwart en groen.
En het broekje is gewoon zwart (van de hunkemöller).
Deze bikini zit echt lekker en staat heel leuk :)




Dit is een bikini met een topje van de H&M
en een broekje van de hunkemöller, wederom
omdat ik verschillende maten heb.
Het topje heeft geeft bandjes maar zit strak genoeg zodat alles gewoon blijft zitten, het is niet helemaal glad maar heeft,
ja ik weet niet hoe je het noemt maar soort roesjes.
En het broekje is gewoon zwart.
Dit is wel een hele handige bikini voor als je gaan zonnen
want omdat het topje geen bandjes heeft, zie je die dus ook
niet als je gaan zonnen.
Deze bikini heb ik pas gekocht, het topje komt van de H&M en het broekje van de hunkemöller. Het topje is zwart en heeft beugels voor extra steun, ik wilde al langer zo'n bikini topje omdat dat me gewoon steviger lijkt.
Dit is toch wel mijn lievelings bikini, aangezien het veel steun geeft en gewoon lekker zwart en simpel is.
Deze bikini komt ook van Oneill, maar deze dan helemaal,
deze maten waren blijkbaar wel ineens goed ;p
Het topje en het broekje zijn met zwart/witte hokjes en een roze bloem op het topje en bij het broekje is de binnenkant roze.
Dit is van deze 5 mijn oudste bikini, hij is al een keer kapot geweest en toen heeft mijn oma hem gemaakt, dus nu zit ie wel wat strakker maar dat is niet zo erg.











En dan tot slot, deze bikini.
Deze komt van de Primark :)
Hij is gewoon wit met tijger print en in elk tijger print rondje ding zit een vel kleurtje: roze, oranje, geel, blauw, paars.
Deze zit echt heel lekker, niet zo strak dus daar moet ik wel altijd op letten. dit is wel echt een favoriet van mij want ik vind hem echt super leuk!


Hoe denken jullie over bikini's? en hebben jullie een favoriete bikini? laat het even weten!

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten