vrijdag 18 juli 2014

Beach day

Hoihoi

Vandaag ga ik een aantal dingen op een rijtje die je kan doen als je een lekker strand dagje gepland hebt, en dan tijdens het zonnen.

Wat kan je tijdens het zonnen allemaal doen?

1. Muziek luisteren:
Ik vind het altijd super relaxed als ik lekker
in het zonnetje lig en dan naar muziek kan
luisteren, je moet alleen wel oppassen dat
je niet super hard mee zingt waardoor
iedereen naar je gaat kijken.






2. Boek lezen:
Het klinkt een beetje saai voor
de meeste mensen, maar sommige
houden er wel van, lekker tijdens
het zonnen een goed boek lezen
dan let je ook niet zo op de
warmte maar zit je meer op te
letten op het verhaal.



3. Magazines:
Heerlijk de laatste roddels lezen, of zoetsappige
liefdes verhalen in de nieuwste magazines.
Ik neem altijd 2 of 3 magazines mee op vakantie
voor op het strand.








4. Puzzelboekjes:
Ik hou hier persoonlijk niet zo van maar ik zie
het altijd veel mensen om me heen doen,
puzzelboekjes invullen, je hebt van die boekjes
waar allemaal verschillende soorten puzzeltjes in
staan, en sommige vinden het dan super leuk om
dat op te lossen.



5. Mensen kijken:
Ik vind het altijd super leuk om van achter mijn zonnebril
naar mensen te kijken, en ik dan natuurlijk vooral naar
jongens, echt een goede bezigheid :)






Natuurlijk zijn er vast nog meer dingen die je tijdens het zonnen kan doen, zoals gewoon lekker kletsen, maar dit waren de dingen die in mij opkwamen.
Wat doen jullie altijd tijdens het zonnen?


XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten