woensdag 2 juli 2014

Friends

Hoihoi,

Ik zou jullie nog even laten weten hoe mijn
girls night was, nou die was echt super
we hebben super veel gelachen en lekker geroddeld (we zijn tenslotte meisjes)
het was wel een beetje jammer dat we vanochtend vroeg ons bed uit moesten, oke het was 10 uur maar als je laat gaat slapen is dat niet zo leuk.
dan vragen jullie je natuurlijk af waarom wij om 10 uur onze bed uit moesten, nou wij hadden dus een high tea met vriendinnen en die zouden om half 12 komen

het was echt super gezellig, iedereen had wat lekkers meegenomen en dat was natuurlijk veel te veel voor ons hahaha
hier een paar foto's:

Ik ben die gene met de geruite blouse, het meisje
met het witte jasje en het blauwe shirtje is
Kaylee, die andere naast mij is Alcira en dan aan de andere kant hebben we met het spijkerjasje Sophie, daarnaast zit Floor en daarnaast zit Dolores.








<------- Eten :)








Nadat we heerlijk hadden gegeten en natuurlijk ook geroddeld (ik kwam erachter dat wij best wel veel roddelen haha), gingen we naar school toe om onze boeken in te leveren, en ik kan je vertellen, dat als je normaal je tas op school draagt we allemaal zeuren van oh wat is mijn tas toch zwaar, nou even voor de duidelijkheid ik had nu al mijn boeken (en dan ook echt alle) in 1 plastic tas zitten en die moest ik alleen dragen (geen man in de buurt natuurlijk) en ik kan je vertellen dat is niet zo prettig, dat is echt f*cking zwaar en niet zo goed voor je rug, en dan nog iets je wordt er ook niet aantrekkelijker van :p
eenmaal aangekomen bij de tafel waar we het in moesten leveren (dan staat er een tafeltje en wat spullen en dan staat er iemand die al jou boeken scant en dan krijg je een bonnetje en dan mag je gaan) dus ik leg mijn boeken neer op die tafel, ik denk eindelijk verlost van die stapel, maar natuurlijk niet, dat kind die achter die tafel stond wilde dat ik alle boeken met de achterkant van het boek naar boven legde, moest ik die hele stapel weer oppakken en omdraaien, maar daarna was ik eindelijk van die boeken af.
toen moest ik nog mijn rapport ophalen, mijn fantastische rapport (ik ga niet over dit jaar) ik bedenk me trouwens net dat ik wel echt heerlijk aan het zeiken ben, maar daarna kon ik naar huis fietsen en toen had ik eindelijk ECHT vakantie!!!


Dit was dus mijn oh zo zware maar ook super leuke dag
hebben jullie ook al vakantie? en gaan jullie nog leuke dingen doen? laat het even weten!
binnenkort komt ik met een paar dingen die super leuk zijn om in de vakantie te gaan doen, bijvoorbeeld voor mensen die dit jaar niet op vakantie gaan (zoals ik) maar er wel een leuke vakantie van willen maken




XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten