dinsdag 8 juli 2014

Favoriete Series

Hoihoi,

Vandaag wilde ik jullie iets vertellen over mijn favoriete series, ik ben er niet verslaafd aan ofzo maar er zijn er wel een paar die ik eigenlijk altijd kijk of ik neem ze op en kijk het later terug
mijn favoriete series:

1. Criminal Minds:
Het is een Amerikaanse
misdaadserie waarin ze zaken met seriemoordenaars oplossen door naar hun gedrag te kijken.
Ik vind dit een super leuke serie en  ik zit er altijd met volle spanning naar te kijken.





2. Castle:
Het is een Amerikaanse misdaad/ drama serie
waarin Castle een schrijver meeloopt met
detective Kate Beckett om een boek te schrijven
maar uiteindelijk blijft hij daar om te helpen met het
oplossen van zaken, en hij denkt eigenlijk altijd heel
erg raar, vaak met monsters en ninja's enzo, wel grappig
Ik vind ook vooral de liefde die tussen Castle en
Beckett ontstaat heel leuk en er zit gewoon vooral
best wel veel humor in.



3.Suits:
Is een serie over een
advocaat en zijn assistent
die eigenlijk helemaal geen
advocaat is en samen lossen
ze dan zaken op en proberen
ze het geheim te verbergen.
Het is vooral een hele grappige serie :)



4. Rizzoli and Isles:
Deze serie is inmiddels niet meer op tv hier
in Nl, maar het was er wel. Het was een
Amerikaanse misdaad serie met in de
hoofdrol rechercheur Rizzoli en
Dokter Isles. Het is vooral een serie met
heel veel humor, tuurlijk lossen ze ook
misdaden op maar ik vond het vooral leuk
door de humor.



5. Orange is the new Black:
Het gaat over Piper Chapman
die door iets uit haar verleden in
de gavangenis is beland  en dan
beleefd ze "het gevangenis leven".
Deze serie is trouwens niet op tv maar op Netflix.




6. Hollywood heights:
Het gaat over Loren die beroemd wilt
worden en over Eddie die dat als is, uiteindelijk
ontmoeten ze elkaar door middel van een wedstrijd
en uiteindelijk worden ze een stelletje (leddie) super lief!
Het is alleen nu wel afgelopen :(



Het zijn niet super veel series maar wel een aantal ik hoop dat jullie het leuk vonden om hierover te lezen.
Hebben jullie ook favoriete series? laat het even weten?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten