donderdag 10 juli 2014

WK update

Hoihoi,

Vandaag heb ik een WK voetbal update voor jullie!
Jammer genoeg ligt Nederland eruit na het verlies in penalty's tegen Argentinië :(
Maar toch heb ik super erg genoten van dit WK!
Zondag staan Duitsland en Argentinië tegen elkaar in de finale, ik persoonlijk ben voor Duitsland ik hoop echt dat ze Argentinië met 12-0 van het veld afvegen (sorry wraak-momentje) en voor wie zijn jullie?

Bij deze wilde ik een beetje op een leuke manier de WK-sfeer afsluiten met wat leuke wk liedjes op een rij te zetten en ten slotte ons eigen WK lied :)


Dit is volgens mij het officiële WK lied: 

Dit vind ik ook een super leuk WK lied van Shakira, ze heeft in 
het verleden al eerder WK liedjes gemaakt :P



En dan nu het fantastische WK lied van Nederland 
(jammergenoeg is de boodschap niet waar geworden):




Hebben jullie genoten van het WK voetbal? en voor wie zijn jullie nu in de finale? laat het even weten!

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten