maandag 14 juli 2014

Summer week: Tag

Hoihoi,

Aankomende week wordt het super mooi weer heer, hartje zomer dus.
Daarom had ik besloten om van vandaag (maandag dus) tot en met zondag een zomer week van te maken met allemaal artikelen en filmpjes over zomer, wel komt er Zaterdag weer gewoon een outfit van de week filmpje met een echte zomer outfit :)

Vandaag heb ik een Summer tag voor jullie om er even lekker in te komen

















Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
 Voor op mijn handen: lekker knal  kleurtjes bijvoorbeeld knal roze (107 naughty and pink van essence),
of blauw (128 let's get lost van essence), of  rood (060 bloody mary to go van catrice),
of een perzik achtig kleurtje (820 pimp my shrimp van catrice). En voor op mijn tenen altijd vel rood
(060 bloody mary to go van catrice) of vel roze (108 ultimate pink van essence).


Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ik denk een beetje knal maar wel licht knal roze (08 colour crusg van essence)  of een knal rood (02 all you need is red van essence), en anders gewoon een roze lipgloss.








Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ik denk toch wel oorbellen en ringen, ik vind het heel mooi als je bijvoorbeeld bij een bikini een paar mooie oorbellen hebt en misschien wat leuke ringen.






Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van kaarsen maar van de stokken in de tuin met een kaars erin of op (ik weet niet hoe die dingen heten) dat vind ik wel leuk en dan mag er best een geurtje aan zitten maar dan moet het wel een fruitig geurtje zijn (sinaasapper bijvoorbeeld)






Wat is je favoriete parfum deze zomer?
Ik denk dat toch de Replay eau de toilette for her!
die ruikt heerlijk fruitig maar is niet de sterk aanwezig... Heerlijk!










Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Het warme weer denk ik toch wel, nu kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed tegen de warmte maar ik vind het zeker weten stukken beter dan in een winterjas lopen met sjaal en handschoenen en het dan nog koud te hebben, nu kan je lekker korte en losse kleren aan, heerlijk!

Wat zijn jou plannen voor deze zomervakantie?
Zoals ik al eerder had gezegd ga ik dit jaar niet op vakantie (al is mijn moeder nu wel weer aan het kijken dus dat zie ik wel ) maar verder ga ik wel lekker met vriendinnen afspreken, wat dagjes weg met mijn ouders en gewoon lekker genieten van de rust :)


Hebben jullie nog plannen deze zomer?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten