dinsdag 29 juli 2014

My day (2)

Hoihoi,

Vandaag wil ik echt even vertellen over mijn dag, want hij was super leuk namelijk :)

De dag begon heel gewoon, lekker rustig en niet anders dan anders.
Maar om half 11 kwamen mijn oom en neefje en toen gingen zij, ik, mijn vader en mn broertje (mijn moeder had geen zin), even naar de kinderboerderij hier in de buurt, ze hadden hele schattige ezels :)



Daarna kwamen we terug en hebben we heerlijk broodje knakworst gegeten.

Om 1 uur gingen we met hetzelfde groepje (mijn moeder had wederom geen zin) naar de Koploper, dat is een groot zwembad zowat om de hoek, met even denken, 5 baden.
Daar zijn we de hele middag geweest, het was echt super leuk, er lagen allemaal van die speel kussens in het water, en ik was de enige vrouw dus moest ik me even vermannen en al die dingen over, nou ik ben inmiddal een paar schaafwonden en 5 liter chloor water rijker (ik viel er vaak vanaf ;p) maar dan heb ik ze allemaal gehaald, god wat was dat een ding, ik zag al die kleine kindjes het doen en kinderen die veel maar dan ook veel zwaarder en dikker waren dan ik het doen dus ik dacht ooh dat doe ik effe, maar nee dus, mijn vader heeft getelt, ik ben er maar liefst 34x vanaf gevallen van de 40 pogingen, en het waren 2 kussens....
Niet echt een mooie uitslag, maar ik heb wel super erg gelachen.






Hebben jullie een leuke dag gehad?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten