dinsdag 1 juli 2014

girls night!

Hoihoi,

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over een girls night, vanavond komt een hele goede vriendin van mij hier slapen, dus dat wordt een super meiden avondje, maar wat heb je nou persee nodig om een geslaagd meiden avondje te hebben of wat zijn gewoon super leuke dingen om dan te doen?
ik zet ze allemaal op een rijtje voor jullie:



1. Masker time!
Een meiden avond is geen meiden
avond zonder maskertjes, het is goed
voor je huid en gewoon grappig
om te zien, als jullie het leuk vinden
kun je er ook nog foto's van maken





2. Movies!

een meiden avond is pas compleet
als je een leuke film gaat kijken
je kan er van te voren een paar
downloaden of gewoon kiezen uit
de collectie die je al hebt :)





3. Make-up
wat ik en mijn vriendin wel eens doen
is dat we gewoon al onze make-up
samenvoegen en we elkaar leuk
of in de meeste gevallen lelijk en raar
op gaan maken, is echt heel grappig,
en foto's maken ervan is alleen nog
maar grappiger




4. Roddels
meiden onder elkaar roddelen
gewoon, dat hoort er een beetje
bij, dus laat je gaan, er komt vaak
alleen maar gelach bij kijken






5. Eten
chips, popcorn of cupcakes
heerlijk allemaal, en het mag ook
gewoon tijdens een meiden
avondje, laat je gaan!




6. Nagels lakken
als je gewoon afspreekt om wat
nagellak mee te nemen, kunnen
jullie elkaars nagels lakken, altijd
leuk toch?





7. Kussengevecht
een beetje cliché, maar wel
altijd leuk en grappig,
gewoon doen, wat kan jou
het nou schelen?





Nou ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en ik zal nog wel even laten weten hoe mijn meiden avondje geweest is :)

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten