woensdag 9 juli 2014

DIY suiker scrub blokjes review

Hoihoi,

Vandaag heb ik een review voor jullie van zelf suiker scrub blokjes maken.
Een vriendin had het filmpje aan mij laten zien en ik vond het leuk gedaan, dus wilde ik het zelf ook gaan proberen.
En dat heb ik dus gedaan.
Ik zal jullie zo eerst het filmpje laten zien dat ik ook gezien heb en daarna zal ik foto's laten zien van hoe het bij mij geworden is en zal ik wat dingen vertellen want ik heb een aantal dingen anders gedaan.




Ik heb niet alles gebruikt wat zij zei, ik heb bijvoorbeeld de kleurstof en de glitter niet gebruikt.
Ik heb de kleurstof niet gebruikt omdat ik niet de goede kleur kon vinden en omdat ik altijd het gedoe heb dat alles onder zit dus bij is het gewoon de wit/crème kleur gebleven , en glitters heb ik niet gebruikt omdat ik daar simpel weg gewoon geen zin in had :)
Ik heb het ook niet opgewarmd in de magnetron, nou ja daar was ik mee begonnen maar er bleven klonten van de zeep in zitten en die werden alleen maar plakkerig en niet gesmolten dus heb ik het gewoon in een pannetje gedaan (tip: laag vuur, anders gaat het koken).






Ik heb dus een bloemenvormpje gebruikt die ik bij de IKEA gekocht heb ( volgens mij 1 euro).
Ik heb ook lavendel geurstof gebruikt maar uiteindelijk is het een mengelmoes geworden van lavendel en de geur van de dove zeep die ik gebruikt heb.

Ik heb de scrub blokjes ook al getest en het werkt opzich best goed, met die van mij kan je denk ik 2x doen met 1 scrub blokje. Mijn huid voelde super zacht op de plekken waar ik het gebruikt had.

Als jullie dit ook eens gaan proberen laat het me weten en als je zin hebt mag je ook foto's sturen want dan zie ik het resultaat!

XXX















Geen opmerkingen:

Een reactie posten