woensdag 23 juli 2014

Walibi!

Hoihoi,

Vandaag wilde ik jullie vertellen over de dag van gisteren, ik had namelijk echt een super leuke dag met mijn familie!
We zijn namelijk met zijn allen in Walibi geweest :)
Het was echt een super leuke dag en ik ga jullie er nu een soort samenvatting van geven:

De dag begon om 8 uur, en jullie moeten 1 ding van mij weten, ik hou niet van vroeg opstaan.
Maar dit keer ging het me aardig goed af aangezien ik iets leuks ging doen.


We waren om half 10 bij mijn oom, waar mijn andere oom en neefje (uit Australiƫ) logeren, vanuit daar gingen we met 2 auto's naar het pretpark (het is voor mij maar 20 minuten rijden)

Toen we daar aankwamen ging iedereen behalve ik en mijn vader de eerste achtbaan in (de Express ofzo),
deze vonden zij super leuk, nou ik was blij dat ik er niet in was geweest want dat ding ging 2 keer over de kop, en over de kop gaan in een achtbaan doe ik niet, want dan zal je net zien hang ik daar op z'n kop en dan loopt dat ding vast: technische storing. Nou niet voor mij dus.

Vanaf daarna weet ik niet meer precies in welke volgorde we de attracties in geweest zijn, maar ik weet wel welke, zo zijn wij de Robin Hood in geweest, dat is een soort houten achtbaan, je wordt tijdens de rit echt alle kanten op gerammeld, maar deze vond ik wel super leuk.



Ook zijn we de Goliath in geweest, dat is ook een achtbaan (ik noem het gewoon de groene achtbaan, omdat de rails waar het op staat groen is) deze was super snel en super leuk, dit was wel 1 van mijn favorieten die dag.



Mijn familie is ook nog de El Condor en de Speed of Sound in geweest, ik niet want die dingen gaan over de kop ;p

Ik ben ook nog in de The Tomahawk geweest, dat was een soort groot rond platform met stoelen waar je dus in ging zitten, en dan ging het heen en weer tot best wel hoog, net zoals zo'n schip alleen was dit rond en draaide dit ding ook nog om zijn eigen as, was echt super leuk, maar soms nog best wel eng :$ Ook dit kan ik bij 1 van mijn favorieten zetten.

We zijn ook nog in de Crazy River geweest, dat zijn die boomstammetjes, was echt super leuk, en gelukkig was ik niet zo super nat :) 






Over water gesproken, we zijn 
ook nog in de El Rio Grande geweest dat 
zijn die gele ronde bootjes waar je met max. 8 personen in kan, 
wij zaten met zijn 7, en mijn moeder en ik waren nat, maar gelukkig was het warm en werden we snel droog, het was eigenlijk wel een lekkere verkoeling :)


Ik mijn broertje en neefje, waren ook nog in de Hudson Bay geweest, dat is zo'n schip waar je heen en weer gaat, ook dit was super leuk, vooral op het hoogste punt  

Ook zijn we nog Merlins Magic Castle in geweest, nou mijn neefje vond het super leuk,
ik vond er niets aan :$, beetje overheen gegroeid denk ik ;p

Ik weet nog wel wat ik als laatste ging doen, terwijl de helft nog een keer in de Express ging, ging ik met mijn oom de Spinning Vibe in, het stond best dicht bij het kinder gedeelte, dus wij dachten dat gaat niet zo hard, nou daar kwamen we nog wel op terug, hij was wel echt helemaal geweldig, daarna ben ik nog een rondje geweest met mijn moeder, en nu heb ik een blauwe plek op mijn rug omdat die beveiliging niet goed zat waardoor ik alle kanten op vloog, maar goed dit vond ik toch ook wel 1 van mijn favorieten.


Al met al was het een super leuke, en dus geslaagde dag :)
Ben jij wel eens in Walibi geweest? zo ja, wat was dan jou favoriete attractie?

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten